Find job

Koordinator/teamleder – Møblér kædens produkt -og marketingafdeling

nyoprettet stilling som skal understøtte kædens digitale udvikling


Møblér, en dansk møbelkæde med 35 selvstændigt ejede butikker og fælles webshop, søger en dedikeret og processtærk koordinator/teamleder. Vores koordinator/teamleder bliver en del af Møblér-kædens ledelsesteam og vil, blandt andet, have indflydelse på kædens udvikling og understøttelsen heraf. Med reference til Møblérs kædechef, får vores koordinator/teamleder ansvaret for kædens produktdata (PIM-ansvarlig), eksekvering af planlagte marketingaktiviteter og udvikling af processer og optimering af arbejdsgange i afdelingen.

Opgavebeskrivelse:

Som teamleder har du ansvaret for den daglige drift af kædens produkt- og marketingafdeling, hvor du har ansvar for personale, produktdata og eksekvering af marketingopgaver. I samarbejde med afdelingens to produkt- og marketingkoordinatorer skal du sikre effektive arbejdsgange og et højt niveau af korrekthed i kædens produktdata, hvilket kræver indsigt i processer, datastruktur og lyst til at arbejde i Navision og Dynamic Web, som er vores aktuelle programpakker (ERP- og CMS-system). Produktdata er centralt i Møblérs website, samt i grundlaget for salgsarbejdet i kædens butikker, hvorfor optimering og styrkelse af arbejdsgange med produktdata er essentielt for kædens fortsatte vækst. I samarbejde med kædechefen skal du bidrage til en effektiv og professionel gennemførelse af kædens marketingaktiviteter, herunder projektledelse i forbindelse med lancering af koncepter til kædens butikker og websitet. Arbejdet sker i en tæt dialog med kædens butikker, leverandører og samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

  • Sikre at produktdata og indhold er fyldestgørende
  • Udvikling og fastholdelse af processer for arbejdet med produktdata og kampagner
  • Projektledelse af produkt og konceptlanceringer på tværs af butik, website og leverandører
  • Ansvar for brug og udvikling af kædens ERPsystem til håndtering af produktdata
  • Koordinering med kædens øvrige afdelinger
  • Dialog med leverandører og butikker
  • Ledelse af afdelingens to produkt og marketingkoordinatorer
  • Selv delvist udførende i:
    • ERP/Navision
    • CMS/DynamicWeb
    • MS Office.

Kvalifikationer:

  • Den ideelle kandidat har nogle års erfaring fra lignende stilling, hvor man har opbygget solide kompetencer indenfor processtyring og projektledelse
  • Indsigt i datastrukturer, forståelse af sammenhænge mellem ERP, CMS og PIM-systemer og lyst til at arbejde med produktdata
  • Vores kandidat sætter en ære i at levere en høj kvalitet og stiller krav til kvaliteten i arbejdet hos kolleger og samarbejdspartnere
  • Stærk til projektledelse og til at samarbejde med interne og eksterne interessenter
  • Struktureret, løsningsorienteret og klar til at gøre en ekstra indsats, når det kræves
  • Erfaring fra møbelbranchen og/eller detailhandel vil være en absolut fordel men er ikke et krav

Arbejdssted:

Arbejdssted er på kædekontoret i Hadsten.

Løn:

Løn aftales individuelt efter kvalifikationer, inkl. pension og sundhedsforsikring. Du ansættes på funktionær vilkår.

Tiltrædelse:

Snarest, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Ansøgning:

Ansøgning og CV sendes til kædechef Iglin Tanggaard via "Søg jobbet her", snarest og senest 17. februar 2019.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Hadsten

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.