Find job
Dedikeret programleder til implementering af Banedanmarks nye lagerstrategi

Banedanmark er inde i en utrolig spændende transformationsproces, hvor vi lige nu står over for at skulle optimere og fremtidssikre vores lager- og logistikløsninger på tværs af hele organisationen. 

Vil du med på rejsen? 

Indkøbsområdet søger en dreven programleder til at implementere Banedanmarks nye lagerstrategi. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du får stor mulighed for at præge den fremtidige lager- og logistikløsning. 

Du bliver ansat i Banedanmarks centrale indkøbsområde, som i dag består af 3 sektioner: Jura, Operationelt Indkøb, Strategisk Indkøb og det kommende lager- og logistikprogram. Vi er i alt ca. 80 medarbejdere i de tre sektioner, og vi er placeret tæt på Dybbølsbro Station i vores helt nye domicil på Kalvebod Brygge i København. Du vil få direkte ledelsesreference til områdechefen for Indkøbsområdet. Programmet som helhed refererer dog i alle andre henseende op imod en programbestyrelse bestående af en række fagdirektører i Banedanmark. 

Programledelse med fokus på forretningsudvikling 

Du vil blive den drivende og bærende kraft i den spændende og komplekse opgave det er at implementere den nye lagerstrategi på tværs af hele Banedanmark. Du vil få muligheden for at sætte dit eget hold til løsning af opgaven, men du vil også skulle samarbejde med mange forskellige aktører. Det er derfor vigtigt, at du forstår at bygge bro og finde en fælles vej mod målet i det brede samarbejde. 

Som programleder skal du koordinere på tværs af de delprojekter, som tilsammen udgør lagerstrategien. Du følger op på gevinsterne, og du sikrer den samlede fremdrift for programmet herunder udarbejdelse af relevant materiale til programstyregruppen.  

Overblik, drive og en god forretningsforståelse 

Vi forestiller os, at du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for logistik kombineret med efteruddannelse inden for ledelse- og organisationsudvikling. 

Du har en grundlæggende procesforståelse, og du kommer med praktisk og metodisk erfaring inden for forretningsudvikling og projekt-/programledelse.  

Du har blik for at sætte teknisk betonede problemstillinger ind i en forretningsmæssig sammenhæng, og du udnytter de digitale muligheder. Du er en stærk kommunikator, både skriftligt og mundtligt, og du kan motivere og begejstre mennesker omkring dig. Det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring med logistik- og lager optimering. Gerne fra en større privat eller offentlig organisation. 

Som person er du udadvendt og opsøgende i din tilgang til viden. Du har gennemslagskraft og er vedholdende omkring at få ting til at ske. Du agerer professionelt og serviceminded i en omskiftelig hverdag, der er kendetegnet af hyppige deadlines og flere samtidige projekter. 

Løn 

Du ansættes efter gældende overenskomst. 

Ansøgning og kontakt  

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt områdechef Mads Mondrup Peters. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.  

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følger instruktionerne.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.