Find job

Contract manager til SKI

Har du erfaring med kontraktstyring, og har du mod på at blive sparringspartner for SKI’s kunder og leverandører enten på vare- eller it-området? Og har du samtidig lyst til at blive en del af en ambitiøs afdeling, der har afgørende betydning for SKI’s forretning og fremtid? Så er du måske vores nye contract manager.

Som contract manager får du ansvar for kontraktstyringen for en række af SKI’s rammeaftaler inden for vare- eller it-området, samt dialogen med leverandører og kunder omkring anvendelsen af aftalerne.

Du bliver en del af en SKI’s kunde- og leverandørservice (KLS) med godt 40 medarbejdere. KLS arbejder med alle SKI’s eksterne relationer – vi dækker hele kunde- og leverandørområdet, og samtidig står vi for den daglige drift og kontraktstyring af alle SKI’s rammeaftaler.

I det daglige arbejde indg år du i Team Kontraktstyring, som er et team af erfarne medarbejdere, der har ansvar for kunde- og leverandørkontakt samt kontraktstyring af SKI’s samlede portefølje af rammeaftaler. Du bidrager i SKI’s tværgående projektteams i forbindelse med udbudsforretningerne, og sikrer effektiv og rettidig implementering af rammeaftalerne. Du arbejder selvstændigt under tillid og delegering, men i tæt samarbejde med dine kollegaer, både i teamet og tværgående i SKI.

Generelle faglige kompetencer og erfaring

Vi søger dig, der har en bred erfaring - enten i form af fagspecifik viden eller branchekendskab fx via kontraktstyring af komplekse rammeaftaler, konsulentarbejde eller lign. - gerne suppleret med en videregående uddannelse samt faglige kvalifikationer, der afspejler nedenstående: 

  • Erfaring med kontraktstyring af store rammeaftaler, herunder konkret håndtering af kontraktens parter.
  • Evne til at rådgive omkring indkøb i lyset af juridiske og kontraktuelle rammebetingelser.
  • Indsigt i den offentlige og halvoffentlige sektor, med god forståelse for sektorens særlige udfordringer, arbejdsområder og processer.
  • Kendskab til udbudsreglerne og deres betydning for indkøb i det offentlige. 

Specifikke kompetencer

SKI´s rammeaftaler dækker traditionelle vareaftaler, konsulentaftaler samt en række aftaler inden for it. Det er derfor relevant, hvis du har erfaring med enten udbud eller kontraktstyring indenfor et eller flere af disse områder samt er i stand til at sparre med kunder, leverandører og kollegaer.

Personlige kompetencer

Du er en person, der trives med håndtering af dialogen i krydsfeltet mellem leverandører og kunder. Som person:

  • Er du analytisk og hurtig til at tilegne dig ny viden.
  • Er du selvstændig og selvmotiverende, og samtidig en teamspiller.
  • Er du en god til at kommunikere såvel skriftligt som mundtligt.
  • Er du handlingsorienteret, forandringsparat og har sans for timing. 

Om os

SKI er sat i verden for at hjælpe det offentlige med at købe effektivt og professionelt ind. Det gør vi ved at lave indkøbsaftaler, der samler indkøbsområder, som går på tværs af hele den offentlige sektor. På den måde kan vi opnå større besparelser og bedre aftalevilkår.

I vores lokaler på Islands Brygge har vi med vores ca. 100 medarbejdere samlet unikke kompetencer inden for offentligt indkøb. Det er herfra, vi udbyder og kontraktstyrer aftalerne, men en del af vores tid går også med at rådgive det offentlige om indkøb. SKI er en moderne arbejdsplads med højt til loftet og en god portion humor. Kan du se dig selv i det, er SKI stedet for dig. Læs mere om os på www.ski.dk.

Send din ansøgning

I SKI har vi travlt, men har plads til humor og vi sætter pris på en uformel omgangstone. Du bliver mødt med store forventninger som støttes op af en relevant personlig og faglig sparring. Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og andre personalegoder. Lønpakken sammensættes efter kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontraktstyringschef, Anders Lisby Madsen på 2214 3645.

Din ansøgning skal være os i hænde senest den 28. februar 2019, dog indkalder vi løbende til samtale. Ansøgninger modtages kun via jobopslaget.


SKI er en indkøbscentral, der gennemfører EU-udbud på vegne af det offentlige. Det er en fordel at samle det offentliges udbudsforretninger, da det sparer tid, ressourcer og ofte giver bedre aftaler end den enkelte enhed selv kan opnå.
Og det er en fordel for leverandørerne, at de får direkte adgang til det offentlige marked ved at byde ind påSKI´s EU-udbud. Udbuddene udmønter sig i attraktive indkøbsaftaler, der fremmer og effektiviserer offentligt indkøb, og dermed er et bidrag til at sikre den danske velfærd.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København S

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.