Find job

Regnskabsansvarlig til innovativ IT-virksomhed i København

Har du erfaring som controller eller regnskabsansvarlig? Er du interesseret i at spille en central rolle i en ambitiøs finansafdeling? Og vil du gerne træde ind i en nytænkende it-virksomhed, hvor du møder høj faglighed og frihed?

Så er denne stilling interessant for dig: Vi søger en regnskabsansvarlig til en nyoprettet stilling hos vores kunde – en it-virksomhed beliggende i København, som tilbyder dig gode rammer for din fortsatte faglige udvikling. Der er tale om en stilling uden ledelsesansvar. 

Forbedringer, faglighed og fleksibilitet:

I denne virksomhed bliver der gjort plads til nye tanker. Dine forslag og ideer til at gøre tingene anderledes og bedre bliver budt velkommen.

Der bliver lagt stor vægt på godt samarbejde, og alle arbejder med fokus på at få bolden i mål. Fagligheden er stor, og det er fleksibiliteten også, så du har mulighed for at få balance mellem dit arbejds- og privatliv. Der er gode forhold i virksomheden, herunder en fin morgenmads- og frokostordning.   

Du har det faglige ansvar:

Virksomheden har 160 medarbejdere med ca. 100 på hovedkontoret i København. Du kommunikerer med dine kolleger i flere europæiske lande, men dit daglige samarbejde foregår med dine 7 kolleger i finansafdelingen – i et tæt parløb med virksomhedens Finance Director. Du har det faglige ansvar og for dele af den daglige drift.

Dine opgaver omhandler bl.a.:

  • Ansvarlig for kvalitetssikring og optimering af den daglige drift i forhold til den overordnede bogføring m.v. for moder- og datterselskaber
  • Ansvarlig for udarbejdelse af årsregnskaber for moder- og datterselskaber
  • Controlling samt intern revision af produkter
  • Løn (godkendelse) og gerne deltagelse i diverse HR-opgaver
  • Specialkørsler og afstemninger
  • Drive interne projekter og ad hoc-analyser
  • Optimere og effektivisere

Dine kvalifikationer:

  • Du har en relevant økonomisk uddannelsesbaggrund
  • Du har erfaring som controller eller regnskabsansvarlig
  • Du har erfaring med NAV 2016
  • Du kommunikerer godt på engelsk med dine kolleger i udlandet

Personlige egenskaber:

  • Du går gerne forrest, og du tager ansvar for dine opgaver
  • Du kan lide den udadvendte kontakt med dine kolleger
  • Du motiverer og inspirerer teamet
  • Du har et godt overblik og holder roen, når der er fart på
  • Du trives i et uformelt, men ambitiøst miljø, hvor holdindsatsen værdsættes
  • Du er interesseret i at bidrage til virksomhedens udvikling og går efter at simplificere og optimere

Hvis du vil videre:

Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt CV via knappen "Søg jobbet her" længere nede på siden.

Har du spørgsmål til stillingen, kontakter du konsulent Pernille Grønning på tlf. 33 24 40 80.

Vi indkalder kandidater til samtale løbende, så send os gerne din ansøgning snarest muligt.

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.