Find job

Key Account Manager, Large Accounts

Vil du være en del af en virksomhed, som sætter kunden i højsædet? Vil du tage masser af ansvar og arbejde med kommunikationsløsninger, der oprigtigt skaber værdi for dine kunder? Vil du være en del af et velfungerende team, som vidensdeler og løfter i flok? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så kunne du meget vel være vores nye kollega!  

Du er med til at sikre, at kunderne vælger Telenor 

Telenor har gennemgået en større transformation, der har haft stor positiv indvirkning på hele vores forretning, og den måde vi agerer på i dag. Vores vigtigste opgave er at hjælpe vores kunder, og gøre det så let som muligt at være kunde i Telenor. Derfor sælger vi ikke bare en forbindelse, men en forbindelse, der understøtter vores kunders forretning. Det er her, vi gør en forskel. Vi ved at mobiltelefoner, computere og tablets er fundamentale værktøjer for enhver virksomhed. Det er vi helt bevidste om, og vi ved, at det kan være forretningskritisk, hvis vores kunder mister forbindelsen til omverdenen - eller hvis omverdenen mister forbindelsen til dem. 

Derfor spiller vores salgsteam en helt central rolle for Telenors succes. Som Key Account Manager er du med til at sikre, at vi kan eksistere - både nu og i fremtiden. For du er med til at sikre forbindelsen til dansk erhvervsliv.  

Du brænder for hele værdikæden i salg 

Din primære opgave bliver at tage ansvar for at fastholde og udvikle eksisterende erhvervskunders aftaler. Desuden vil du supplere farmerrollen med at lave opsøgende salg til potentielle kunder. Kernen i dit ansvarsområde ligger i, at du forstår at arbejde med relationer både internt og eksternt, fra de gode og værdibaserede kundemøder til input og feedback til fx. markeds- og produktafdelingen. 

Konkrete opgaver, du løser vil f.eks. være at: 

  • Sikre, at kunden til stadighed har den rette løsning, dvs. genforhandle aftaler og afholde jævnlige status- og opfølgningsmøder 
  • Skabe værdiskabende løsningssalg som bidrager til kundens forretning, herunder at se bindeleddet mellem vores produkter og kundens kommunikationsbehov – og den RETTE løsning 
  • Etablere workshops i samarbejde med tekniske afdelinger inden for alle kategorier, herunder at indbyde alle parter og facilitere det i samarbejde med tekniske eksperter og evt. kunden 
  • Bidrage til yderligere vækst ved opsøgende salg pr. telefon og møder hos kunden 
  • Lave tilbud/udbud i tæt samarbejde med eksperter fra Market og Center of Excellence 

Er du nysgerrig på digitale løsninger og motiveres du af at få kunden med på rejsen? 

Det er essentielt for succes i rollen, at du har en naturlig interesse for de produkter og løsninger, du sælger. Derudover er du fokuseret på at få ting til at ske, og ikke mindst drevet af et ønske om at vinde i samarbejde med dine kolleger. Du er vedholdende – også når det er svært.  Dette stærke drive kombinerer du med en fremragende evne til at netværke, hvorfor du også hurtigt evner at skabe langvarige og nære relationer. Endvidere er du ikke bange for at udfordre den vante tankegang, og du trives med det ansvar, der ligger i at træffe de rette beslutninger, hurtigt.  

Den rette kandidat besidder bl.a.: 

  • En vindende personlighed, et stort drive og en professionel attitude 
  • Du har en positiv tilgang og ser muligheder fremfor begrænsninger 
  • Du er en teamplayer 
  • Min. 3 års B2B-erfaring med løsningssalg/salg af kommunikationsløsninger, evt. fra Telco-, IT- og/eller mediebranchen 
  • Solid interesse og forståelse for forretning og tekniske (digitale) løsninger 
  • Solid erfaring med CRM-system, herunder f.eks. pipelinestyring og rapporteringsmuligheder 
  • Erfaring med account management og opsøgende salg 
  • Et netværk inden for vores segment, hvilket er en fordel – men ikke et krav 
  • Flydende i dansk og har solide engelsk kundskaber (mundtligt og skriftligt) 
  • Superbruger i Excel, og office-pakken som helhed 

Hvem er vi? 

I stillingen referer du til Salgschefen (Senior Manager) for Business Large Accounts; og bliver en del af en velfungerende afdeling på 6 Key Account Managers. Vi arbejder tæt sammen, sparrer ofte – og hos os spiller begejstring og humor en stor rolle i en spændende hverdag, hvor både ambitionerne og arbejdsglæden er høj. I Telenor har vi mere end 20 års erfaring og håndterer dagligt over 45 millioner kald og masser af data for vores kunder – fra små private forretninger til store, multinationale selskaber og offentlige virksomheder.  

Ansøgningsfrist: 29-03-2019

Kontakt os

Anette Winkler Bauer 
Sr. Sales Manager, Business
ANWB@telenor.dk
60505003


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og bredbånd. Vi er en del af en global virksomhed, som er et af Nordens største teleselskaber og en af verdens største leverandører af mobiltelefoni. Telenor er repræsenteret i 8 lande, og på verdensplan hjælper vi 208 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.500 medarbejdere, som hver dag yder vores bedste for at gøre det enkelt og nemt for vores kunder at kommunikere. Det er vigtigt for os, at Danmark bliver et førende videnssamfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i den danske teleinfrastruktur. I Danmark er CBB Mobil og Canal Digital også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.