Find job

Finansmedarbejder

Har du erfaring som finansmedarbejder? Og har du et stort drive og lyst til at arbejde efter løbende forbedringstiltag? Så er vi på jagt efter en kompetent medarbejder, som eventuelt har erfaring fra branchen.

En af vores medarbejdere har fået andre udfordringer i selskabet. Vi søger derfor en dygtig finansmedarbejder, der er udstyret med den helt rigtige indstilling og vilje, så alle deadlines overholdes, og tingene lykkes. Du bliver en del af et team, der inklusiv dig selv tæller 3 medarbejdere. Arbejdsmiljøet er godt, og tonen i afdelingen er humørfyldt. Teamet er en del af Økonomiafdelingen, der varetager selskabets og boligafdelingernes budgetter og regnskaber, forbrugsregnskaber, løn og byggeøkonomi. Afdelingen tæller i alt 17 medarbejdere.

Flytteafregninger, bankafstemninger, betaling af kreditorer m.m.

Du kommer til at indgå i et team på 3 kolleger, der har med huslejeopkrævning, flytteafregninger, kreditorbogholderi samt bankadministration at gøre. I samarbejde med dine 2 kolleger kommer du til at varetage en forholdsvis bred palette af opgaver. Dine primære opgaver bliver koncentreret omkring:

  • Flytteafregninger
  • Betalinger
  • Bogføring
  • Afstemninger

Positiv, engageret og fleksibel holdspiller

Vi forventer, at du er regnskabsuddannet og har flere års erfaring som allround regnskabsmedarbejder med god forståelse og sans for detaljerne. Hvis du har brancherelevant erfaring, vil det være en fordel, men ikke en forudsætning.

Du er velformuleret, trives med en bred kontaktflade og er professionel samt serviceorienteret i din tilgang til andre mennesker. Du har gode it-færdigheder og har let ved at sætte dig ind i nye systemer - vi bruger EG Bolig, GO Bolig og MS Office-pakken.

Du er vant til at træffe beslutninger på egen hånd og arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse for dine opgaver. Som person er du detaljeorienteret og kvalitetsbevidst. Du arbejder struktureret og er vant til at overholde deadlines. Du er fleksibel - også i forhold til arbejdstiden. Du er typen, som alle gerne vil have som kollega, fordi du:

  • er en holdspiller
  • er engageret og samarbejdsorienteret
  • møder positiv og glad på arbejde
  • tager selvstændigt ansvar og overholder aftaler samt gældende lovgivning
  • er åben og ærlig

En social arbejdsplads med gode ansættelsesvilkår

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i et dynamisk team
  • Gode ansættelsesvilkår med attraktiv ferie- og pensionsordning, sundhedssikring, rabatordninger, gratis parkering m.m.
  • Attraktive personaleforhold med bl.a. sund frokostordning, aktiv personaleforening og diverse sociale arrangementer
  • Ansættelsesvilkår og løn i henhold til gældende overenskomst med BL

Henvendelse

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Louise Bjerggaard Thomsen på 46 30 47 29. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen så kontakt HR-partner Lotte Helt-Overgaard på 46 30 47 89.

Ansøgningsfristen er den 17. marts 2019.

Send din motiverede ansøgning og dit CV til os hurtigst muligt, da vi afholder samtaler løbende.

Søg stilling

Du bedes sende din ansøgning og CV via ansøgningsknappen "Søg jobbet her" nederst på siden.


Om Boligselskabet Sjælland

Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab, der har opført og administrerer ca. 12.500 boliger på Sjælland.
Vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere, og vores hovedkontor i Roskilde er placeret godt i forhold til motorvejen og kun 25 minutter fra Københavns Hovedbanegård.

Vi har 7 områdekontorer i henholdsvis Roskilde, Holbæk, Ringsted og Køge.

Læs mere på www.bosj.dk.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Roskilde

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.