Find job

Ejendomsadministration

Er du vores nye administrative medarbejder?

Hos Boligadministratorerne er vi specialiserede i at administrere private boligforeninger. Grundet tilgang af nye kunder og opgaver, har vi behov for en ny kollega for at sikre, at vores kunder fortsat vil modtage en kompetent administration, med korte svartider og højt informationsniveau.

Vi søger en administrativ medarbejder som back up for en ejendomsadministrator med administration af primært andelsbolig-/ejerforeninger. Du vil med pågældende administrator og en regnskabsmedarbejder indgå i et team, som er ansvarlig for den fuldstændige administration af en portefølje foreningsejendomme. Dine primære arbejdsopgaver forventes at være udarbejdelse af aftaledokumenter i forbindelse med andelsoverdragelser, varsling af huslejeforhøjelser efter lejelovgivningen, diverse korrespondance med bestyrelser og beboere i de respektive ejendomme og diverse forefaldne administrative opgaver.

Som i så mange andre brancher, oplever vi i disse år store forandringer. Vi oplever blandt meget andet en stigende digitalisering, overgang fra fysisk til elektronisk post, og vores daglige rutiner er derfor under konstant forandring, hvilket kræver en forandringsparat organisation og det kræves, at du i den forbindelse også er en aktiv medspiller, der har både lyst og evner til at byde ind undervejs og være med til at skabe løsninger. 

Vi forventer, at:

Du er finansøkonom eller finansbachelor, evt. med ambitioner om at blive selvstændig administrator inden for en periode på 3-5 år. Du arbejder struktureret, er udadvendt og har administrativ forståelse. Du har gerne praktisk erfaring inden for administration, f.eks. med erfaring fra et advokatkontor, som sagsbehandler hos ejendomsmægler eller lignende. Du skal kunne bevare overblikket i pressede situationer. Du er god til at formulere dig i skrift og tale samt har gode IT-kundskaber i minimum MS Office. Vi bruger i øvrigt WeDo som administrationssystem.

Dine personlige egenskaber:

  • Du er ansvarsfuld, fleksibel, selvstændig og en god teamplayer.
  • Du er analytisk og kan stille de relevante spørgsmål.
  • Du har et godt humør og lægger vægt på den daglige trivsel på det ”lille kontor”.

Vi tilbyder:

  • Et uformelt arbejdsmiljø, som dog samtidig er præget af høj faglighed.
  • Fleksibel arbejdstid.
  • Frokostordning.
  • Central beliggenhed i dejlige lokaler på Vesterbro tæt på Vesterport st.

Løn- og ansættelsesvilkår:

  • Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer med pension og sundhedsordning.
  • Ansættelse pr. hurtigst muligt.

Ansøgning:

Hvis du er interesseret i at blive administrativ medarbejder hos os, bedes du sende din ansøgning til adm@boadm.dk.

Da vi løbende afholder ansættelsessamtaler, bedes du sende din ansøgning hurtigst muligt.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.