Find job

Studentermedhjælp (deltid) - salg

Hvad gør det at arbejde for Mondeléz International så specielt? Mange ting... bla. de ikoniske brands og den globale karakter i vores forretning. Den løbende innovation og uendelige muligheder for udvikling. Muligheden for hver dag at få folk til at smile. Vi er verdens førende producent af chokolade, kiks, slik og tyggegummi med billion-dollar brands som Marabou, Daim, Toblerone, Oreo, TUC og Stimorol, og vi har nu en spændende mulighed for at blive en del af vores danske team.

Vi har en spændende mulighed i en dynamisk salgsfunktion i en virksomhed i konstant udvikling – for dig som tager en pause fra studierne eller blot har et fleksibelt studie...

Er du serviceminded, engageret og ansvarsbevidst. Arbejder du selvstændigt med små som store detaljer, og kunne du tænke dig at arbejde i en central funktion med stor kontaktflade? Så er du måske netop den person, vi søger…

Arbejdstiden vil være kl 8-16, ca 3-4 dage om ugen. 

Primært ansvarsområde

Som Studentermedhjælp vil du både skulle supportere Sales Support i deres administrative arbejde samt stå for en række selvstændige opgaver. Fælles for de fleste af opgaverne er, at det er rutineprægede opgaver. Alle opgaver kræver præcision, detaljesans, overblik samt flair for systemer.

Arbejdsopgaverne

  • Oprette produkter i system til kunderne.
  • Ændre kampagner i forskellige systemer.
  • Ændre sortiment og prislister salgsystem.
  • Oprette hensættelser i SAP baseret på års- og kampagneaftaler med kunderne.
  • Løbende ændringer af hensættelser i SAP.
  • Faktura håndtering i SAP Workflow.
  • Ansvarlig for vareprøverum (oprydning, bestille produkter hjem).
  • Kunde-/fotoprøver til kunderne samt pakning af gaveposer.
  • Dagligt print af fakturaer modtaget i fælles mailbox + arkivering af disse i mailbox.
  • Trækning af data fra forskellige datakilder.
  • Arkivering.
  • Generel support til salg.
  • Ad hoc-opgaver for marketing.

Nødvendig erfaring

  • Du har flair for systemer/IT og har erfaring med MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Du arbejder struktureret.
  • Du er selvstændig, engageret, flexible og indstillet på en til tider hektisk arbejdsdag.
  • Du er en god teamplayer med en naturlig interesse i at arbejde sammen og hjælpe hinanden.
  • Du er serviceminded af natur og kan lide rutine opgaver såvel som uforudsete udfordringer.
  • Du skal kunne tale flydende dansk og have et godt kendskab til engelsk.

Vi er stolte af at have en high performing samarbejdskultur, hvor vi tilbyder support og udvikling for at forbedre din karriere og udvikle din viden og færdigheder.


What makes working at Mondeléz International so special? Many things. The iconic brands and global nature of our business. The continuous innovation and endless opportunities to grow. The chance, each and every day, to put a smile on people’s faces. We’re the world’s leading maker of Chocolate, Biscuits, Candy and Gum with billion-dollar brands like Marabou, Daim, Toblerone, Oreo, TUC and Stimorol and we now have an exciting opportunity to join our team.

Purpose of the role

Do you want to be part of a dynamic Sales function in a company in constant development? As a Student Help, you will both be supporting Sales Support in their daily administrative work as well as owning independent tasks. The ideal candidate will be looking to take a break from studying or currently studying flexibly with a customer focused mindset who can work as part of a team or independently with strong attention to detail.

Please note that this is a part time role where you will be working 3-4 days a week from 08:00 - 16:00 with a start date of 1 June 2019.

Main Responsibilities

  • Create products in system for our customers.
  • Enter promotions in our different sales systems.
  • Change assortment and pricelists in sales systems.
  • Type agreements in SAP based on yearly contracts and promotion agreements with our customers.
  • Ongoing adjustments of SAP agreements.
  • Invoice handling in SAP Workflow.
  • Responsible for product sample room (clean up and order products).
  • Product samples for our customers incl. gift bags.
  • Daily printing of invoices from shared mailbox.
  • Data extraction from different data systems.
  • Archiving.
  • Ad hoc tasks for our Marketing department

Qualifications

Key Requirements

  • Able to use different system well and an experienced MS Office user (Word, Excel, PowerPoint).
  • Able to organise workload well.
  • You need to be fluent in Danish with good knowledge with English.

We pride ourselves on having a high performing and collaborative culture where we offer support and development to enhance your career and develop your knowledge and skill.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Brøndby

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.