Find job

Vil du hjælpe virksomhedens Chief Financial Officer?

Kan du din debet/kredit? Er du klar på at hjælpe virksomhedens Chief Financial Officer? Med mange forskellige økonomiopgaver...


Vi søger en regnskabsuddannet medarbejder til en nyoprettet stilling hos vores kunde – en autokoncern beliggende med hovedkontor på vestegnen. Stillingen er på fuldtid med flekstid, flot kontormiljø, samarbejde med et mindre team og med ansættelsesstart snarest muligt.  

Autohus i vækst og med kendte brands: 

Denne virksomhed beskæftiger på nuværende tidspunkt 250 medarbejdere fordelt på flere autohuse beliggende på Sjælland. På hovedkontoret på vestegnen er der omkring 100 medarbejdere.  

Virksomheden oplever vækst, og miljøet er derfor præget af udvikling og dynamik – her er gode idéer velkomne. Virksomheden har flere kendte brands og har fokus på kvalitet og god service.  

Højre hånd til virksomhedens økonomidirektør: 

Du bliver en del af økonomiteamet, som er en mindre afdeling. Du kommer til at fungere som højre hånd for virksomhedens Chief Financial Officer. I får et tæt samspil, hvor du hjælper til med mange forskellige opgaver. Det er således vigtigt, at du har en fleksibel indstilling til din opgaveløsning og byder ind, hvor der er brug for det. Du vil opleve tillid til, at du håndterer dit arbejdsområde på bedste vis og også god mulighed for sparring og udvikling.      

Dine primære opgaver omhandler: 

  • Løbende udviklings- og ad hoc-opgaver 
  • Budgetter 
  • Afstemninger  
  • Årsregnskaber
  • Betalinger. 

Dine kvalifikationer: 

  • Du har en relevant uddannelse inden for regnskab - måske er du ved at færdiggøre din uddannelse   
  • Du har evt. en revisorbaggrund 
  • Du kan din debet/kredit 
  • Du har erfaring med bogholderi  
  • Du er rutineret bruger af office-pakken og har kendskab til økonomisystemer. 

Personlige egenskaber: 

  • Du er opmærksom og imødekommende i samspillet med økonomiteamet 
  • Du er fleksibelt indstillet og vil gerne have variation og bredde i opgavetyperne 
  • Du arbejder detaljeorienteret og tager ansvar for dine opgaver 
  • Du er en afslutter – du følger opgaverne fra A til Z  
  • Du byder gerne ind med forslag og idéer til fx optimering.

Virksomheden tilbyder: 

  • En stilling med god bredde og variation i arbejdsopgaverne 
  • Mulighed for at videreudvikle dig fagligt i samarbejde med et mindre team 
  • Flekstid – med fast mødetid inden for kl. 9-15 
  • Et flot kontormiljø 
  • Løn efter kvalifikationer. 

Hvis du vil videre: 

Virksomheden vil gerne byde dig velkommen snarest muligt. 

Send os din ansøgning samt CV – gerne som Word-fil – via formularen herunder. 

Vi indkalder kandidater til samtale løbende. 

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Vestegnen

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.