Find job

Customer Service Coordinator

Zimmer Biomet som blev etableret i 1927 er en medikoteknisk virksomhed som er markedsledende indenfor rekonstruktionskirurgi. Zimmer Biomet har mere end 16.000 ansatte globalt – heraf de 150 i Norden. Zimmer Biomet har tilstedeværelse i mere end 25 lande, og virksomhedens produkter sælges i mere end 100 lande.

Zimmer Biomet Danmark er et datterselskab af Zimmer Biomet Inc. i U.S.A. og en del af Zimmer Biomet Nordic, som har Nordisk HQ i Gøteborg, Sverige. Al lager og distribution foregår fra det europæiske hovedlager Hazeldonk i Breda, Holland direkte til de nordiske sygehuse. Zimmer Biomet Danmark, er således en salgs og marketing organisation bestående af 26 dedikerede medarbejdere. Zimmer Biomet arbejder dagligt for at gøre en positiv forskel for såvel det sundhedsfaglige personale som patienten. Høj service, faglighed og dedikation er kendetegnende for medarbejderne, ligesom Zimmer Biomet, som team, har en gensidig respekt for hinandens styrker og forskelligheder.

Zimmer Biomet stræber konstant efter det perfekte resultat i forhold til virksomhedens kunder, hvilket kræver selvstændige, engagerede og motiverede medarbejdere.

EU HQ Winterthur, Schweiz / Nordisk HQ Göteborg, Sverige
NL: EU hovedlager - Distribution til de Nordiske sygehuse
SE: Finance, Operations & Nordic Marketing
DK: Sales & Marketing – Customer Service

Zimmer Biomet Nordic               750 MDKK / 150 ansatte       
Zimmer Biomet Denmark           200 MDKK /   26 ansatte       

Stilling/reference

  • Stilling:       Customer Service Coordinator
  • Reference: Customer Service & Tender Manager                      

Arbejdssted:

Herstedvang 12 – Albertslund – Denmark

Jobbet

Customer Service har meget tæt samarbejde med salgsafdelingen, og har stor fokus på at yde den bedste support eksternt såvel som internt. Som en del af en af verdens førende virksomheder indenfor rekonstruktionskirurgi, stilles der store forventning til teamet. 

Customer Service Teamet består af 8 personer (inklusiv 1 studentermedhjælper) som har en hverdag fyldt af varierede opgaver. Teamet lykkes, ikke mindst på grund af stor fleksibilitet, detaljefokus samt det at give det ekstra, der sikrer en god kundeoplevelse – hver gang. 

Du får en travl hverdag, med mangeartede og spændende opgaver der dækker alt fra håndtering af ordrer, besvarelser af forespørgsler, samt håndtering af implantater til særlige operationer. Herudover alt det løse der kan opstå når dine kolleger har behov for salgsbackup. Du får tæt samarbejde med vort nordiske hovedkontor i Göteborg samt lager i Holland. Vi kan garantere dig en stor kontaktflade, både internt og eksternt.

Du vil også få en rolle i forhold til at samle, strukturere og uploade relevant materiale til nogle af de offentlige udbud vi løbende deltager i. Det vil derfor være en fordel hvis du har erfaring med offentlige udbudsprocesser og systemer.

Hver medarbejder i afdelingen har udover de normale daglige rutineopgaver hver især en eller flere ansvarsområder - Kandidaten til denne rolle vil blive SAP prisansvarlig.

Du får en travl og alsidig hverdag med en bred vifte af forskellige opgaver – hvoraf de væsentligst er nævnt nedenfor:

Arbejdsopgaver  

  • Kundeservice:
    • Kontakt til kunder via telefon og mail
    • Support til eksterne sælgere
    • Opfølgning og behandling af konsignationslagre/optællinger
    • Ordrebehandling (ordreregistrering, opfølgning på EDI-ordrer, reklamationsbehandling,
    • Opfølgning, retur pakker/post samt rapportering på restordrer)
  • Beskrivelse af arbejdsrutiner (SOP udarbejdelse)
  • Udarbejdelse og opfølgning på salg-statistikker og KPI
  • Vedligehold af stamdata (kunde- og pris-stamdata) – primær ansvarlig for alle priser i SAP
  • Udvikling og implementering af salgsaktiviteter i kundeservice i samarbejde med salgsafdeling
  • Udarbejdelse/vedligehold af CRM system, kontraktdatabase samt Kunde Service System
  • Assistere i forbindelse med udarbejdelse af tilbud i forbindelse med offentlige udbud.

Den ideelle kandidat   

  • Har minimum 4 til 5 års erfaring fra lignende jobfunktion
  • Du er udadvendt med et udpræget service-gen som finder det naturligt at yde kundeservice overfor såvel eksterne som interne kunder
  • Du formår at integrere salg i kundeservice
  • I et hektisk miljø formår at analysere og strukturere komplicerede opgaver, uden at gå på kompromis med kvalitet og detaljegrad
  • Du er en person som i samarbejde med afdelingens medarbejdere og leder aktivt søger at forbedre og effektivisere afdelingens arbejdsprocesser
  • Du er videbegærlig og hurtig til at benytte tillært viden i praksis              
  • God til at kommunikere med folk uanset deres roller og ansvar
  • Har flair for tal (og excel).

Uddannelse:

Relevant uddannelse

Sprog:         

Dansk / Engelsk i skrift og tale (krav)

IT:                      

MS Office/Excel-superbruger/SAP-kompetencer (krav)

Personlige egenskaber

Robust, ekstrovert, samarbejdsvillig, ansvarsfuld og pligtopfyldende, handlekraftig, analytisk, struktureret.

Start dato: 

ASAP 

Bopæl:          

Sjælland / køreafstand fra kontoret i Albertslund

Lønpakke:

Konkurrencedygtig løn pakke efter kvalifikationer – Fastløn, bonusordning og pension

Finder du jobbet interessant kan du fremsende ansøgning og CV (Reference: Customer Service Coordinator) til steen@storbjergsearch.dk senest 24 maj 2019.  

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte STORBJERG Search & Selection, partner Steen Storbjerg Nielsen: steen@storbjergsearch.dk/+45 2999 9689.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Albertslund

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.