Find job

Vil du gerne arbejde med regnskaber fra A-Z? Og er du også interesseret i enkelte controlling-opgaver? I et stort autohus i vækst?

Regnskabsmedarbejder med lyst til controllingopgaver til autohus. 


Så er det denne stilling, du skal søge; Vi kigger efter en regnskabsmedarbejder til en nyoprettet stilling hos vores kunde – en autokoncern beliggende med hovedkontor på vestegnen. Stillingen er på fuldtid med flekstid, flot kontormiljø, samarbejde med forskellige kolleger og med ansættelsesstart snarest muligt.  

Autohus i vækst og med kendte brands: 

Denne virksomhed beskæftiger på nuværende tidspunkt 250 medarbejdere fordelt på flere autohuse beliggende på Sjælland. På hovedkontoret på vestegnen er der omkring 100 medarbejdere.

Virksomheden oplever vækst, og miljøet er derfor præget af udvikling og dynamik. Virksomheden har flere kendte brands og har fokus på kvalitet og god service.  

Regnskab fra A-Z – med udadvendt kontakt: 

Du bliver en del af økonomiteamet, som er en mindre afdeling. Du refererer til den økonomiansvarlige, som udstikker rammerne for håndteringen af økonomiopgaverne, og som er lydhør overfor dine overvejelser omkring processer og problemstillinger.   

Din primære opgave omhandler håndtering af regnskaberne fra start til slut for alle koncernens autohuse. Du sikrer dig, at alt er korrekt registreret og varetager også enkelte controllingopgaver.
Når der er behov for det, besøger du de forskellige huse og gennemgår økonomiprocesserne.

Dine kvalifikationer: 

  • Du har en relevant uddannelse inden for regnskab, fx HA, HD, cand.merc. eller i form af en professionsbachelor  
  • Du har evt. en revisorbaggrund
  • Du kan din debet/kredit
  • Du har god erfaring med bogholderi 
  • Du er it-minded og god til Excel

Personlige egenskaber: 

  • Du er udadvendt og imødekommende i samspillet med dine kolleger
  • Du arbejder detaljeorienteret og kan lide en vis grad af rutine i dit arbejde
  • Du tager ansvar og følger opgaverne fra A til Z 
  • Du formår at arbejde efter klare retningslinjer og politikker
  • Du har et analytisk blik på processer

 Virksomheden tilbyder: 

  • En stilling, hvor du arbejder bredt med regnskab
  • Samarbejde med kolleger på tværs af koncernen
  • Flekstid – med fast mødetid inden for kl. 9-15
  • Et flot kontormiljø
  • Løn efter kvalifikationer

Hvis du vil videre: 

Virksomheden vil gerne byde dig velkommen snarest muligt. 

Send os din ansøgning samt CV – gerne som Word-fil – via formularen herunder. 

Vi indkalder kandidater til samtale løbende. 

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Københavns Vestegn

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.