Find job

Implementeringsspecialist til Telenor

Har du lyst til at arbejde med sikkerhed på mobile platforme rettet mod erhvervskunder? Er du drevet af at forstå dine kunder og skabe værdi for deres forretning? Og brænder du for at udnytte din dybe tekniske know-how og interesse til at levere en first class rådgivning? Så kunne du meget vel være Telenors nye Implementeringsspecialist! 

Du er kundens Single Point of Contact under implementeringsforløbet  

For Telenor er det helt afgørende, at vores erhvervskunder kommer godt fra start i samarbejdet med os. I vores Center of Excellence - Digital Solution team, rådgiver vi Telenors erhvervskunder i at anvende og udnytte mulighederne med mobile sikkerhedsløsninger og øvrige OTT tjenester i deres forretning. Det er dermed vores opgave at kunne stille de helt rigtige spørgsmål og forstå at omsætte kundens svar til en egentlig værdi – som fx at effektivisere arbejdsprocesser, skabe nye forretningsmodeller eller nye partnerskaber.  

Vi søger netop nu en ny kollega, der kan hjælpe vores erhvervskunder med at komme godt fra start gennem en absolut first class rådgivning og drive implementeringen af mobile sikkerhedsløsninger i tæt samarbejde med vores løsningsdesignere. Dine opgaver spænder bredt - fra rådgivning og teknisk design, til udfærdigelse af Proof-of-Concepts, aftestning og dokumentering af idriftsatte løsninger. 

Vi har brug for din hjælp til bl.a. at: 

  • Implementere tekniske løsninger hos nye erhvervskunder 
  • Bistå med teknisk rådgivning til nye og eksisterende kunder 
  • Løbende fejl- og løsningsoptimering til nye og eksisterende kunder 
  • Deltage på statusmøder, workshops og webinarer med erhvervskunder 
  • Sikre dokumentation af implementerede kundeløsninger 
  • Samarbejde på tværs af Telenor; heri særligt med Solutions Designere og salgsteamet  
  • Hjælpe med ad hoc opgaver som licensoptimering, fakturering m.m. 

Du er både kundens fortrolige samarbejdspartner og deres tekniske specialist 

Som Implementeringsspecialist kan du agere både kundevendt sparringspartner og teknisk specialist i vores mobile sikkerhedsløsninger. Dine kommunikative evner gør, at du har en fantastisk evne til at forstå kundernes forskellige behov, deres krav til sikkerhed og løbende problemstillinger. På samme tid formår du at anvende din dybe tekniske viden til at rådgive kunderne og anbefale de helt rigtige løsninger. Personligt er du nysgerrig, særligt når det kommer til tekniske løsninger og nye trends. Du går målrettet, struktureret og grundigt til dine opgaver – og går ikke på kompromis med kvaliteten. Endelig har du en løsningsorienteret tilgang til dialogen med kunder, samarbejdspartnere og eksterne leverandører.  

Vi forestiller os, at du kommer med erfaring fra support af IT-services, fx en baggrund som IT-supporter eller administrator med særligt fokus på mobile devices og sikkerhedsplatforme. Din uddannelsesbaggrund kunne være IT-supporter, datamatiker, datanom eller tilsvarende. Vigtigere er dog, at du kan sige ja til det meste af følgende: 

  • Min. 3 års erfaring med IT-support 
  • Teknisk specialist i iOS og Android  
  • Kendskab til Apple Enterprise og Google Enterprise 
  • ITIL-certificeret 
  • Stor viden om/erfaring med release og change management 

Microsoft-certificeringer, Google certificeringer, samt teknisk kendskab til MDM-platforme, fx MS Intune, IBM MaaS360, 7P, Airwatch, Citrix, Soti, m.fl. vil være en stor fordel, men er ikke et must. 

Hvem er vi? 

Du vil indgå i et stærkt team med 5 dygtige kolleger, der tilsammen gør alt hvad vi kan for at sikre, at vores erhvervskunder får den allerbedste oplevelse ved Telenor. Centre of Excellence – Digital Solution er et team af dygtige konsulenter, som er specialister i mobile platforme og sikkerhedsløsninger. Vi hjælper vores erhvervskunder med at udfærdige en strategi, implementering og drift af tekniske sikkerhedsløsninger og digitale mobile tjenester. Som en del af teamet kommer du til at samarbejde bredt på tværs af Telenor, særligt med salgssegmenterne i Erhverv, og dine kolleger i Technology og PLM. Yderligere kræver jobbet snitflader mod kolleger i Telenor Norge og Sverige, vores IoT partnere, IT/system integratorer, producenter og infrastruktur leverandører. Fælles for alle samarbejdspartnere internt og eksternt er, at vi ønsker at levere den absolut bedste løsning til kunden. 

Interesseret? 

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, Martin Hjort Østergaard på telefon +45 6050 7516.

Du er også meget velkommen til at søge stillingen via "Søg jobbet her" på siden. 

Vi vurderer ansøgninger og afholder samtaler løbende. 

Vi glæder os til at mod tage din ansøgning senest den 31. maj 2019. 

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Aalborg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.