Find job

Struktureret og proaktiv kommunikationskonsulent søges til barselsvikariat

En af vores kommunikationskolleger skal på barsel – og vi søger en dygtig og alsidig barselsvikar.

Er du vant til at kommunikere målrettet til mange forskellige interessenter? Kan du lide at samarbejde med andre faggrupper om komplekst stof? Og vil du være med til at hjælpe det offentlige med at købe effektivt og professionelt ind, så der bliver råd til mere velfærd? Så er det dig, vi søger.

Som kommunikationskonsulent i SKI skal du:

  • Være kommunikationspartner på indkøbsaftaler - dvs. fra udbuddets start til aftalen udløber - og samarbejde med udbudskonsulenter, jurister, kontraktstyringskonsulenter, e-handelskonsulenter og mange andre, spændende kolleger.
  • Skrive vejledninger, faktaark og hjemmesideinformation om vores indkøbsaftaler og sætte op i InDesign.
  • Planlægge, udarbejde og udsende direct mails i vores CRM (Microsoft Dynamics) i forbindelse med udbudsprocesser og aftaledrift.
  • Planlægge og opsætte spørgeskemaer og evalueringer i Surveymonkey.
  • Skrive nyheder og casehistorier til forskellige kanaler, herunder web, nyhedsbreve, PPT, m.v.
  • Løse en bred vifte af andre kommunikationsfaglige opgaver. 

Det er afgørende, at du er en dygtig skribent. Du kan trække substansen ud af komplekst og ofte teknisk, svært tilgængeligt materiale og formidle det hurtigt, præcist og fængende til flere forskellige målgrupper. 

Dine faglige og personlige kompetencer betyder, at du: 

  • Har stærke kommunikationsfaglige kompetencer og er god til dansk retskrivning.
  • Har en skarp pen og er retorisk stærk.
  • Arbejder struktureret og effektivt.
  • Er god til at samarbejde.
  • Er serviceminded og altid har fokus på, hvordan vi bedst kommunikerer til vores mange forskellige brugere og samarbejdspartnere med de budskaber, som er relevante for dem.
  • Tager ansvar – du er aldrig alene, men du har bolden og forventes at drible den i mål.
  • Følger såvel stort som småt til dørs med et smil og godt humør.
  • Formentlig er cand.comm., cand.merc.kom. eller cand.mag. 

Har du kendskab til udbuds- og indkøbsprocesser i det offentlige og til de systemer, vi bruger, er det en fordel – men det vigtigste er, at du er nysgerrig og klar på at lære. SKI er blevet kaldt “udbuddets nirvana” - vi lover, at en ny verden vil åbne sig for dig! 

Kommunikationsafdelingen hører organisatorisk under SKI’s ledelsessekretariat. Vi er seks kommunikationskonsulenter, en student og en kommunikationschef i teamet. Vi har ansvaret for intern og corporate kommunikation, strategisk kommunikationsplanlægning, information om vores mange forskellige indkøbsaftaler, gennemførsel af arrangementer, pressehåndtering og meget andet.

Om SKI

SKI er hele den offentlige sektors indkøbsservice. Hvert år køber den offentlige sektor ind for ca. 300 mia. kr. hos private virksomheder, og SKI hjælper kommuner, stat og regioner med at effektivisere og professionalisere indkøbet. Målet er at sikre god kvalitet og ordentlige købsvilkår – til bedre priser end den enkelte, offentlige organisation kan opnå på egen hånd.

Det gør vi ved at lave indkøbsaftaler på områder, som går på tværs af hele den offentlige sektor. Når det offentlige står sammen om udbud og drift af indkøbsaftaler i SKI, undgår den enkelte, offentlige organisation at investere ressourcer i den lange og ofte komplicerede proces, det er at udforme og gennemføre et udbud og kontraktstyre en indkøbsaftale. Samtidig sparer det offentlige hvert år 800 mio.kr. ved at købe ind på SKI-aftaler – og øger dermed vores fælles råderum til velfærd.

I vores lokaler på Islands Brygge har vi med vores ca. 100 medarbejdere samlet unikke kompetencer inden for offentligt indkøb. Det er herfra, vi udbyder og kontraktstyrer aftalerne, men en del af vores tid går også med at rådgive det offentlige om indkøb. SKI er en moderne arbejdsplads med højt til loftet og en god portion humor. Kan du se dig selv i det, er SKI måske stedet for dig. Læs mere om os på www.ski.dk.

Løn og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden udgør 37 timer om ugen. Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring, kantineordning og andre personalegoder. Lønpakken sammensættes efter kvalifikationer.

Ansøgningsfristen er den 10. juni 2019, og forventet tiltrædelse er den 19. august 2019. For at komme i betragtning til stillingen, skal du med din ansøgning sende en side med det bedste, du har skrevet.

Stillingen er en tidsbegrænset ansættelse på et år.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Anita Santarelli på telefon: 20 55 00 71.

Ansøgninger modtages kun via jobopslaget.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.