Find job

Controller

Søger du en arbejdsplads hvor dine inputs bliver hørt og implementeret? Kan du se nye vinkler, der hvor dine kollegaer måske stirrer sig blinde samtidig med at du kan skabe procesoptimeringer, som både kan mærkes blandt dine kollegaer samt på direktionsgangen og i bestyrelsen? Hvis ja, så læs du trygt videre. Du har en akademisk relevant uddannelse der gør dig i stand til at analysere tal, komme med løsningsforslag baseret på fakta og spotte hvor der kan sættes ind. Ligeledes trives du med administrative opgaver og har solid erfaring med klassisk måneds-, kvartals- og årsrapportering.

Som en del af en afdeling på fire medarbejdere arbejder du med bogholderi og økonomistyring. Du deltager i de løbende opgaver og er vant til at tage ansvar, så vi opnår øget effektivitet og høj kvalitet. Du har let ved at lære nyt, kan sætte dig ind i værdikæden i virksomheden og kan se sammenhængen på tværs af organisationen.

Dine arbejdsområder vil blandt andet være:

  • Administration af HR -og lønområdet
  • Deltage i udarbejdelse af regnskab -og ledelsesrapportering
  • Udvikling af processer og systemer - herunder Navision Lessor
  • Bogføring og afstemninger
  • Agere professionel sparringspartner for virksomheden
  • Deltage i diverse projekter og ad hoc-opgaver
  • Sætte egne deadlines og prioriter

Din profil

Som controller skal du være med til at drive udviklingen af Økonomiafdelingens processer og arbejdsgange. Du får et bredt ansvar og motiveres både af at arbejde med klassiske bogholderiopgaver og med analyser. Det bliver en vigtig del af dit job at udvikle og effektivisere processer.

Du har minimum 5 års erfaring fra en økonomifunktion eller revisionsvirksomhed, har opnået en god regnskabsforståelse og kan håndtere de fleste regnskabsprocesser. Du har stærke IT-kompetencer, fokus på procesoptimering og arbejder hjemmevant i Microsoft Office-pakken.

Som person er du:

  • Ansvarlig, omhyggelig og kvalitetsbevidst
  • Tilfreds med at løfte både komplekse såvel som mere driftsmæssige opgaver
  • God til at dele viden med dine kolleger og til at bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • En teamspiller og har godt humør
  • Gode kommunikationsevner - både skriftligt og mundtligt

Vi forventer, at du har følgende kompetencer:

  • En relevant akademisk uddannelse
  • Solid erfaring fra en økonomifunktion eller revisionsvirksomhed - gerne fra den finansielle sektor
  • Stærke regnskabsmæssige og analytiske kompetencer
  • Erfaring med at optimere processer og systemer
  • Det vil være en fordel hvis du har erfaring med Navision Lessor og overenskomsten på forsikringsområdet

Hvem er Forenede Gruppeliv:

Forenede Gruppeliv er Danmarks største leverandør af gruppelivsforsikringer. Vores forsikringer giver en stor del af den danske befolkning et vigtigt sikkerhedsnet gennem vores kunder, som er firmaer, pensionskasser, pensionsselskaber, fagforeninger, kommuner, stat m.fl. Du kan læse mere om os på www.fg.dk.

En velfungerende virksomhed i udvikling

Vi tilbyder dig at blive del af en velfungerende, kvalitetsbevidst og løsningsorienteret virksomhed. Det indebærer et miljø med fokus på personlig og faglig udvikling, og på at skabe resultater til fordel for kunderne. Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter kvalifikationer.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller info@dedikation.dk

DEDIKATION - Hire for attitude, train for skills!



Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Valby

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.