Find job

Adobe Analytics & Target Specialist

Vi søger en Adobe Analytics & Target Specialist, der skal blive vores omdrejningspunkt for digital dataanalyse og optimeringsarbejde på Telenor.dk. Adobe har med deres Analytics og Target platforme skabt nogle af de stærkeste værktøjer inden for web-dataanalyse og A/B tests. Værktøjer som vi bruger i Telenor, og som du derfor nu har mulighed for at blive specialist inden for. Lyder det spændende, så er dette måske jobbet for dig?

Jobbet

Du vil komme til at bruge stort set al din tid i Adobe Analytics og Adobe Target, så hvis du ikke allerede er vild med de systemer, så vil du komme til det. Vi har et stort site med masser af trafik, så der er nok at arbejde med og tage fat i.

Dine opgaver vil bl.a. bestå i at:

  • Analysere data og brugeradfærd på Telenor.dk og komme med forslag til forbedringer
  • Opsætte A/B tests og analysere på resultatet
  • Få data ud i organisationen via dashboards, PowerPoints og rapporter
  • Sikre at datagrundlaget altid er i orden
  • Tage ejerskab på vores tag manager

Det er en hands-on stilling, hvor du via dit arbejde er med til at øge vores onlinesalg. Nogle opgaver vil komme fra dine kollegaer i organisationen, hvor du hjælper dem med, at grave data frem eller opsætte A/B tests, og andre driver du helt selv, når du leder efter indsigter og sammenhænge.

For den rette person, er det en god mulighed for at fordybe sig, og blive en ekspert inden for nogle af fremtidens nøgleområder – nemlig online data og personalisering.

Du vil blive en del af vores Online Sales team, der består af en række specialister, som sætter tempoet og ambitionerne højt, og hvor kulturen er uformel. Du vil også komme til at samarbejde med bl.a. vores brand & marketingafdeling, når kampagner skal testes og optimeres end-to-end.

Digital analytiker med erfaring

Du er en digital analytiker med solid erfaring, der er vant til at tage datadrevne beslutninger.

Det er en klar fordel, hvis du har kendskab til Adobes analyse-værktøjer i forvejen, men det kan også være, at du har et stort kendskab til lignende systemer, såsom Google Analytics, og gerne vil udvide dine kompetencer med Adobe.

Du har også et stort fokus på kunderne og optimering af samtlige elementer omkring deres oplevelser på telenor.dk – herunder udvikling af relevante og resultatskabende tiltag. Nogle gange på eget initiativ og andre gange i samarbejde med vores tværorganisatoriske digitale squads.

Derudover kan du sætte hak ud for nedenstående:

  • Du kommer med 3-5 års erfaring med datadrevet e-commerce, gerne fra en lignende stilling eller fra bureau.
  • Din baggrund har rustet dig til at trives i travle online afdelinger, hvor du er i kontakt med forskellige interessenter, og hvor der ikke er langt fra idé til implementering.
  • Dertil har du en relevant uddannelse, fx cand.merc. 
  • Du har teknisk forståelse og gerne erfaring med Adobe Analytics, JavaScript, HTML og CSS eller lignende.
  • Du er salgs- og konverteringsorienteret og har et solidt fokus på at optimere og drive salg.
  • Endelig er du detaljeorienteret, og kan lide at arbejde med analyser og tal - og finde sammenhænge i data.

Interesseret?

Hvis du ønsker at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Online Sales, Adam Brostrøm på adbr@telenor.dk eller tlf. +45 60 50 61 51.

Vi glæder os til at høre fra dig så hurtigt som muligt og gerne inden 30. juni 2019. Grundet sommerferien vil vi indkalde løbende til samtale, og påtænker at alle samtaler er gennemført i løbet af juli/august, således at start kan blive hurtigst muligt alt afhængig af kandidatens opsigelsesvilkår.


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og bredbånd. Vi er en del af en global virksomhed, som er et af Nordens største teleselskaber og en af verdens største leverandører af mobiltelefoni. Telenor er repræsenteret i 8 lande, og på verdensplan hjælper vi 208 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.500 medarbejdere, som hver dag yder vores bedste for at gøre det enkelt og nemt for vores kunder at kommunikere. Det er vigtigt for os, at Danmark bliver et førende videnssamfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i den danske teleinfrastruktur. I Danmark er CBB Mobil og Canal Digital også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.