Find job

Finance manager søges til veldrevet og serviceorienteret virksomhed nord for København


Beskrivelse

Som finance manager får du ansvaret for at lede økonomi- og administrationsfunktionen. Du får ansvaret for at koordinere afdelingens aktiviteter samtidig med, at du også selv er operativt deltagende. Der er tale om en opgradering af stillingen i virksomheden, hvorfor du får til ansvar at professionalisere og modernisere funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte sit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og Financial controller. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Ledelse af ti medarbejdere
  • Månedsafslutning
  • Årsregnskab
  • Budgettering
  • Forecast
  • Rapportering
  • Forberedelse til revision
  • Indberetning af moms, statistik mv. til myndigheder
  • Implementering af nyt ERP-system
  • Deltagelse i projekter
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Du er en erfaren personaleleder, der forstår at samle og udvikle afdelingen. Du har værktøjskassen i orden og er selvkørende. Du kan egenhændigt identificere optimeringsmuligheder. Samtidig har du en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives med at være en del af den daglige drift. Dertil har du en proaktiv arbejdsstil og udfordrer gerne status quo. Din tilgang er målrettet og vedholdende således, at du sikrer at mål og deadlines nås til tiden. Som person er du serviceorienteret og vant til at kommunikere på alle niveauer i en organisation. Sidst, men ikke mindst, trives du i en uformel og humoristisk organisation.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer.

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc.

Dertil har du erfaring fra lignende stilling, hvor du har ledelsesansvar.

Sprog

Engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Job ID: 3280 
Kontrakt type: Fast stilling
Arbejdstid: Fuldtid
Løn: Løn efter kvalifikationer
Sted: Nord for København
Ansættelsesstart: Efter aftale

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.