Find job

Til endnu en nyoprettet stilling hos en solid veterinærvirksomhed med hovedkontor i Herlev søges en erfaren regnskabsmedarbejder med fokus på finans og løn


Beskrivelse

Til virksomhedens shared service center søges endnu en regnskabsmedarbejder med fokus på finans og løn, da virksomheden er i en spændende vækstperiode. Som regnskabsmedarbejder med fokus på finans og løn vil du være med til at servicere virksomhedens 16 dyreklinikker rundt omkring i landet, hvor du vil samarbejde med en kreditorbogholder, tre finansbogholdere med fokus på løn, en business controller, en kontorassistent og en finance manager. I vil derfor være fire kolleger, som varetager regnskabet fra a-z for klinikkerne samt virksomhedens 5 strukturselskaber, dog vil dele af debitorbogholderiet ligge i de enkelte klinikker. Du vil have ansvaret for din egen portefølje af opgaver, men også være en del af et hold, der løfter i flok. Samtidig vil der være gode muligheder for at være med til at påvirke arbejdsgange og processer.

Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Lønkørsel fra a-z i forhold til gældende overenskomster
  • Refusioner
  • Rejseafregninger
  • Finans
  • Bogføring
  • Betalinger
  • Afstemninger
  • Periodiseringer
  • Deltage i månedsafslutninger
  • Moms
  • Forberedelse af årsregnskaber til revisor
  • Backup for kollegaer
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret familie af dyreklinikker, som beskæftiger ca. 370 medarbejdere fordelt på 16 dyreklinikker. Virksomheden er en del af en større international koncern, der er repræsenteret i 10 lande. Koncernen er i vækst, og i Danmark forventes nye forretningsenheder i de kommende år. På hovedkontoret i Herlev er der et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt serviceniveau i forhold til klinikkerne.

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og selvstændig i din tilgang til opgaverne, du kender dine tal og er vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du servicemindet og proaktiv.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer

Uddannelse og erfaring

Solid allround regnskabserfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Job ID: 3284 
Kontrakt type: Fast stilling
Arbejdstid: Fuldtid
Løn: Løn efter kvalifikationer
Sted: Herlev 
Ansættelsesstart: Hurtigst muligt

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Herlev

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.