Find job

Pensionsmedarbejder til back office-opgaver

Et vikariat på min. 6 mdr. med mulighed for fastansættelse.

Er du pensionsuddannet? Trives du godt i rollen som back office med styr på den løbende sagsbehandling? Så er denne jobmulighed interessant for dig.

Vi søger en pensionsmedarbejder til vores kunde – en stor virksomhed i København med velordnede og moderne rammer. Der er tale om et længerevarende vikariat på min. 6 mdr. med tiltrædelse snarest muligt – og mulighed for fastansættelse.  

Sagsbehandling og administrative opgaver – i et stærkt team:

Du bliver en del af et større team, som er sammensat af erfarne sagsbehandlere inden for pensionsområdet. Afdelingen har et godt arbejdsmiljø og tilbyder en fagligt interessant og travl hverdag. Virksomheden har velordnede rammer og er præget af såvel fornyelse som traditioner.     

Din primære opgave bliver at håndtere den løbende, vedligeholdende sagsbehandling. Du tager dig af alle ændringer i forhold til kundernes aftalegrundlag og spørgsmål til eksisterende pensionsordninger. Du sagsbehandler back office og kommunikerer med kunderne primært via mail.       

Dine kvalifikationer: 

  • Du er forsikringsuddannet – sikkert på niv. 4 fra Forsikringsakademiet
  • Du har erfaring med livs- og pensionsforsikring
  • Du er en dygtig administrator
  • Du er en rutineret it-bruger

Personlige egenskaber: 

  • Du trives med den administrative rolle som sagsbehandler
  • Du arbejder systematisk og organiseret
  • Du er hurtig til at tilpasse dig nye arbejdsprocesser og kan selv byde ind med forslag til at optimere 
  • Du vil gerne samarbejde med dine kolleger i teamet
  • Du er ansvarsbevidst og har en høj standard for dit arbejde

Virksomheden tilbyder: 

Et længere vikariat på en arbejdsplads med moderne kontorer, god frokostordning og en beliggenhed helt tæt på offentlig transport. Der er desuden en mulighed for fastansættelse.   

Hvis du vil videre: 

Lyder det interessant for dig? Send os din ansøgning samt CV via knappen "Søg jobbet her" længere nede på siden.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tine Nissen Kornum eller Connie Pilgaard på telefon 33 24 40 80.

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.