Find job

Pligtopfyldende senior bogholder søges til særdeles veletableret virksomhed


Beskrivelse

Til en særdeles veletableret virksomhed søges en pligtopfyldende og servicemindet senior bogholder, der kan sikre korrekt og rettidig løn til virksomhedens ca. 100 medarbejdere. Du vil være eneansvarlig for lønbehandling fra A-Z, hvorfor det forventes at du har flere års erfaring indenfor lønbehandling. Endvidere vil du være ansvarlig for virksomhedens bogholderi. Med reference til virksomhedens økonomichef, vil du indgå i et team på fem medarbejdere. 

Arbejdsopgaver

  • Løn fra A-Z
  • Refusion
  • Lønafstemning
  • Administration af personalegoder samt feriepenge
  • Indberetning til pension
  • Anlægskartotek
  • Lønsumsafgift og momsafregning
  • Kantineregnskab
  • Bogføring
  • Kreditorer og debitorer
  • Betalinger af udenlandske fakturaer
  • Afstemninger af banker og mellemregningskonti

Om virksomheden

Her er tale om en virksomhed, der beskæftiger ca. 100 dedikerende medarbejdere. De fleste medarbejdere har deres daglige gang på kontoret i København K, men da virksomhedens aktiviteter strækker sig ud over landets grænser, vil du også få kollegaer i udlandet. Virksomheden er i stadig vækst og har et rigtig godt navn i branchen. Internt i organisationen hersker en uformel omgangstone, der bærer præg af at medarbejderne løfter i flok og i høj grad yder hinanden hjælp. Der er lang anciennitet og fokus på det gode arbejdsmiljø. Derudover tilbydes særdeles fordelagtige medarbejderforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, fleksible mødetider, personaleforening, sociale arrangementer samt god forplejning i form af kantineordning, morgenmad og fri sodavand og frugt.

Personlige kompetencer

Du er en effektiv og arbejdsom person, der trives med højt tempo og stor kompleksitet i dine opgaver. Endvidere er du særdeles pligtopfyldende og ansvarsbevidst, hvorfor du har det bedst, når der er helt styr på dine opgaver. I din tilgang er du servicemindet, samtidig med at du besidder høj grad af diskretion i forhold til de informationer, du har indsigt i. Desuden forventes det at du er udadvendt og sætter pris på dagligt at være i kontakt med mange kollegaer og samarbejdspartnere.

IT-kompetencer

Erfaring med Dynamics er en fordel, men ikke et krav. Det er vigtigt at du besidder en god systemforståelse, da du vil blive virksomhedens superbruger i Dynamics.

Virksomheden bruger flere forskellige banker og deres netbanksystemer. Du vil få administratorrollen for disse netbanker.

Erfaring & uddannelse

Solid allround regnskabserfaring samt minimum 3-5 års erfaring med lønkørsel fra A-Z. Derudover har du gerne din teoretiske ballast på plads i form af en merkonom i regnskab.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Job ID / 3306 
Kontrakt type / Fast stilling 
Arbejdstid / Fuldtid 
Løn / Løn efter kvalifikationer 
Sted / København K 
Ansættelsesstart / Snarest muligt 

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København K

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.