Find job

Produkt- og marketingkoordinator til Møblér kædens produkt- og marketingafdeling

Møblér, en dansk møbelkæde med 35 selvstændigt ejede butikker og fælles webshop, søger en dedikeret og processtærk produkt- og marketingkoordinator. Med daglig reference til afdelingens teamleder, skal vores koordinator indgå i arbejdet med oprettelse og vedligeholdelse af produkter og produktdata samt styring af priser og gennemførelse af korrekturgang i forbindelse med kædens planlagte marketingaktiviteter.

Opgavebeskrivelse

Som produkt- og marketingkoordinator har du ansvaret for at sikre et højt niveau af korrekthed i kædens produktdata, hvilket kræver forståelse for processer og datastruktur samt lyst til at arbejde i Navision og Dynamic Web, som er vores aktuelle programpakker (ERP- og CMS-system). Ligeledes har du ansvaret for udarbejdelse af fyldestgørende produkttekster som er sigende for kunden og samtidig imødekommer behov for SEO. Produktdata er centralt i Møblérs website, samt i grundlaget for salgsarbejdet i kædens butikker, hvorfor korrekthed af produktdata er essentielt for kædens fortsatte vækst. I samarbejde med teamlederen og afdelingens anden produkt- og marketingkoordinatorer skal du sikre effektive arbejdsgange og bidrage til en effektiv og professionel projektledelse og korrekturgang af kædens marketingaktiviteter. Arbejdet sker i en tæt dialog med kædens butikker, leverandører og kollegerne på kædekontoret.

Primære opgaver

  • Sikre at produktdata og indhold er fyldestgørende
  • Udarbejdelse af produkttekster
  • Vedligeholdelse af priser
  • Projektledelse af og korrekturgang på kampagner
  • Koordinering med kædens øvrige afdelinger
  • Dialog med leverandører og butikker
  • Udførende i:
    - ERP/Navision
    - CMS/DynamicWeb
    - MS Office.

Kvalifikationer

  • Den ideelle kandidat har erfaring fra lignende stilling, hvor man har arbejdet med prisstyring, produktdata og marketingkampagner
  • Tekststærk og med lyst til at arbejde med produktdata
  • Vores kandidat sætter en ære i at levere en høj kvalitet og kan samtidig have flere bolde i luften
  • Stærk til projektledelse og til at samarbejde med interne og eksterne interessenter
  • Struktureret, løsningsorienteret og klar til at gøre en ekstra indsats, når det kræves
  • Erfaring fra møbelbranchen og/eller detailhandel vil være en absolut fordel men er ikke et krav.

Arbejdssted: Arbejdssted er på kædekontoret i Hadsten.

Løn: Løn aftales individuelt efter kvalifikationer, inkl. pension og sundhedsforsikring. Du ansættes på funktionærvilkår.

Tiltrædelse: Snarest, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Ansøgning

Spørgsmål til stillingen kan rettes til teamleder Lisa Jensen Westergaard på mail ljw@in2house.dk

Ansøgningsfrist: snarest og senest 9. august 2019.

Send din ansøgning via linket "søg jobbet her". 

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Hadsten

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.