Find job

Kundevendt Implementeringsspecialist med flair for servicedesign

Er du drevet af at forstå dine kunder og skabe værdi for deres forretning? Skal dit næste karriereskridt være til en rolle, hvor du får en unik mulighed for at sætte servicedesign på agendaen i vores arbejde med at rådgive erhvervskunder om digitale løsninger? Har du desuden teknisk interesse og lysten til at levere en first class-rådgivning? Så kunne du meget vel være Telenors nye kundevendte Implementeringsspecialist!

Du kan tænke servicedesign ind på tværs af implementeringsforløbet 

For Telenor er det helt afgørende, at vores erhvervskunder kommer godt fra start i samarbejdet med os. I vores Center of Excellence - Digital Solution team, rådgiver vi Telenors erhvervskunder i at anvende og udnytte mulighederne med mobile sikkerhedsløsninger og øvrige OTT-tjenester i deres forretning. Det er dermed vores opgave at kunne stille de helt rigtige spørgsmål og forstå at omsætte kundens svar til en egentlig værdi – som fx at effektivisere arbejdsprocesser, skabe nye forretningsmodeller eller nye partnerskaber. 

Vi søger netop nu en ny kollega, der har lyst til at få en nøglerolle i at etablere et setup omkring anvendelse af service design til vores erhvervskunder, så de kommer godt fra start gennem en absolut first class rådgivning. Dine opgaver spænder bredt, men din primære opgave vil være, at præge rejsen i teamet og få sat servicedesign på agendaen ud mod vores erhvervskunder, når du og dine kolleger driver implementeringen af digitale løsninger i tæt samarbejde med vores løsningsdesignere.

Derudover får du en række kerneopgaver:

  • Analysere og kortlægge kunderejser, herunder identificere afvigelser og designe forbedringer på tværs af kundens touchpoints og processer
  • Udføre kvalitativ research af kundebehov og oversætte dette til designkrav
  • Facilitere workshops ude hos vores erhvervskunder, med henblik på at hjælpe med at digitalisere deres forretning
  • Deltage på statusmøder, workshops og webinarer med erhvervskunder
  • Sikre dokumentation af implementerede kundeløsninger
  • Hjælpe med ad hoc-opgaver som licensoptimering, fakturering m.m.

Du er drevet af at optimere kundeoplevelsen i din rolle som sparringspartner

Som Implementeringsspecialist kan du agere både kundevendt sparringspartner og anbefale de helt rigtige digitale løsninger. Som person interesserer du dig for og nyder at arbejde med konstant at optimere kundeoplevelsen og problemløsning er en af dine absolutte kernestyrker. Herudover gør dine kommunikative evner, at du har en fantastisk evne til at forstå kundernes forskellige behov, deres krav til sikkerhed og løbende problemstillinger. Personligt er du nysgerrig, særligt når det kommer til tekniske løsninger og nye trends. Du går målrettet, struktureret og grundigt til dine opgaver – og går ikke på kompromis med kvaliteten.

Du har en evne til at lytte, forstå og udfordre andre mennesker på den helt rigtige måde sammen. Sammen med din naturlige gennemslagskraft og dit drive, er det derfor, at du lykkes med din eksekvering. Slutteligt kombinerer du alle disse gode egenskaber med en god portion humor og en veludviklet evne til at skabe gode og langvarige relationer.

Fagligt håber vi, at du kommer med en relevant service-designuddannelse, men vigtigere er dog, at du kan sige ja til det meste af følgende:

  • Erfaring med service og kundeoplevelser fra en lignende branche
  • Velbevandret i især kvalitative metoder ift. kunderettede tests
  • Teknisk flair og interesse, fx ift. iOS, Android, Apple Enterprise og Google Enterprise
  • Erfaring med komplekse organisationer og bred varetagelse af interessenter og relationer
  • Analytisk og metodisk stærk
  • God forretningsforståelse både kommercielt og organisationspolitisk
  • Flydende i dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt.

Hvem er vi?

Du vil indgå i et stærkt team med 5 dygtige kolleger, der tilsammen gør alt, hvad vi kan for at sikre, at vores erhvervskunder får den allerbedste oplevelse ved Telenor. Centre of Excellence – Digital Solution er et team af dygtige konsulenter, som er specialister i mobile platforme og sikkerhedsløsninger. Vi hjælper vores erhvervskunder med at udfærdige en strategi, implementering og drift af tekniske sikkerhedsløsninger og digitale mobile tjenester. Som en del af teamet kommer du til at samarbejde bredt på tværs af Telenor, særligt med salgssegmenterne i Erhverv, og dine kolleger i Technology og PLM. Yderligere kræver jobbet snitflader mod kolleger i Telenor Norge og Sverige, vores tekniske samarbejdspartnere, IT/systemintegratorer, producenter og infrastrukturleverandører. Fælles for alle samarbejdspartnere internt og eksternt er, at vi ønsker at levere den absolut bedste løsning til kunden.

Interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, Martin Hjort Østergaard på MHJO@telenor.dk. Martin holder en velfortjent sommerferie til og med uge 30, så han kontaktes bedst på mail – og forvent at der lige kan gå et par dage længere end normalt, inden han svarer på din henvendelse.

Du er også meget velkommen til at søge stillingen via linket her på siden.

Vi vurderer ansøgninger og afholder samtaler løbende.

Vi glæder os til at mod tage din ansøgning senest 9. august 2019.


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og bredbånd. Vi er en del af en global virksomhed, som er et af Nordens største teleselskaber og en af verdens største leverandører af mobiltelefoni. Telenor er repræsenteret i 8 lande, og på verdensplan hjælper vi 208 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.500 medarbejdere, som hver dag yder vores bedste for at gøre det enkelt og nemt for vores kunder at kommunikere. Det er vigtigt for os, at Danmark bliver et førende videnssamfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i den danske teleinfrastruktur. I Danmark er CBB Mobil og Canal Digital også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Aalborg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.