Find job

Sekretær / administrativ assistent


Metroselskabet søger med tiltrædelse hurtigst muligt en sekretær til enheden Operations and Assets (OA). OA er ansvarlig for styring og opfølgning på Metroens drifts- og vedligeholdelseskontrakter og renoveringsprojekter.

Vi inde i en spændende periode, hvor åbningen af Cityringen gør, at metroen snart når ud til endnu flere københavnere og vil få endnu større indflydelse på københavnernes hverdag.

Vi har derfor stort fokus på, at behovet for, at vores interne koordinering og procedurer udvikles og systematiseres yderligere, hvor dokumentering, koordinering, ledelsessupport og opfølgning har særligt fokus.

OA består af både generalister og specialister, og vi lægger vægt på, at tværfagligheden bidrager til, at vi spiller hinanden gode. Stillingen vil være direkte bindeled mellem afdelingens to teamledere, afdelingschefen samt Metroselskabets direktionssekretariat, og andre afdelinger.

Arbejdsområder

  • Kalenderstyring og mødeforberedelse
  • Elektronisk arkivering og dokumentstyring
  • Korrekturlæsning
  • Ferieplanlægning
  • Udarbejdelse og opdatering af instrukser og vejledninger
  • Præsentationer
  • Koordinering med tværgående sekretærgruppe
  • Bistå ved forberedelse af arrangementer og rejser
  • Og meget andet for at understøtte ledelsen i afdelingen

Faglige egenskaber

  • Du har en relevant faglig uddannelse
  • Du har gode engelskkundskaber og er vant til at arbejde med engelsk som koncernsprog
  • Superbruger af MS Office
  • Du er god til at styre elektronisk arkivering og dokumenthåndtering
  • Du kan varetage koordineringsopgaver på egen hånd
  • Du skal være blæksprutte ved arrangementer og møder, så tingene lykkes
  • Du har flere års praktisk erfaring fra en projektorganisation
  • Kendskab til bygge- anlægsbranchen er en fordel, men ikke noget krav

Personlige egenskaber

  • Du skal synes, at det er sjovt at få tingene til at lykkes
  • Du er kvalitetsorienteret, systematisk og struktureret
  • Du kommunikerer godt på alle niveauer og er udadvendt og serviceorienteret
  • Du er god til at have mange bolde i luften – også når der er travlt
  • Du er god til at koordinere og prioritere
  • Du har et godt humør

Vi tilbyder

Metroselskabet tilbyder et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk organisation i udvikling. Vi tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår, et godt arbejdsklima og gode kolleger.

Ansøgningsfrist 19. juli 2019. Vi forventer at afholde jobsamtaler i uge 30/31.

For yderligere oplysninger kontakt Chef for Drift og Infrastruktur Thomas Bech Roskjær på tlf. 72424976

Ansøgningsfrist:

19-07-2019

Arbejdssted:

Ørestad

Kontaktperson:
Thomas Bech Roskjær

tlf: +45 3311 1700

Hjemmeside:

www.m.dk

Om Metroselskabet og Hovedstadens Letbane 

Vi sørger for, at mere end 1 million passagerer kan køre med metroen hver uge, og vi bygger flere end 50 metro- og letbanestationer, der skaber nye forbindelser og muligheder i Hovedstaden. 

Vi er 300 engagerede medarbejdere og ca. 500 rådgivere, der arbejder i et internationalt miljø med højt kvalificerede specialister fra ind- og udland. Vi har det overordnede ansvar for driften af metroen og for at anlægge nye metrolinjer og den kommende letbane i alle faser fra udvikling, projektering, udbud samt anlæg og drift 

Metroselskabet er ejet af Staten, Københavns Kommune og Frederiksberg Kommune, mens Hovedstadens Letbane er ejet af 11 omegnskommuner samt Staten og Region Hovedstaden. 

Læs mere på m.dk og dinletbane.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Ørestad

Job hos virksomheden

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.