Find job

Key Account Manager

Siden starten i 1996 er netIP vokset støt til i dag at være en af de stærkeste spillere inden for kundetilpassede infrastruktur- og kommunikationsløsninger. netIP er derfor med sine syv afdelinger i henholdsvis Thisted, Skive, Viborg, Herning, Holstebro, Aalborg og Aarhus en af Danmarks hurtigst voksende og førende udbydere på markedet. Der er tale om en virksomhed, der er stolt af sine medarbejdere, sit brand og som med den ”jyske” tilgang til tingene altid sikrer at være i øjenhøjde med kunderne. En stærk, målrettet og gennemarbejdet salgsstrategi, har nu sat kursen mod yderligere vækst.

Virksomheden tilbyder gennemtænkte IT-løsninger, der matcher kundernes situation og behov indenfor: Datacenter, Kommunikation, Klienter, Outsourcing, Portaler & Rådgivning.

netIP har en klart defineret ledelsesfilosofi, der bruges til at skabe åbenhed, tillid og tryghed. Herigennem udvikles en adræt og forandringsparat organisation, som kan tiltrække og fastholde de rette kompetencer. Vi har ingen medarbejdere, men vi har ansat en masse interessante mennesker, og det er udgangspunktet!

For os er målinger ikke tal, men evnen til at være i kontakt med hinanden og være tilstede for hinanden.

Virksomheden er kendetegnet af kvalitet, et unikt medarbejdermiljø og et sammenhold, der rækker ud over det sædvanlige. Læs mere på www.netip.dk.

Vi har travlt, og vi ønsker løbende at tilføre de nødvendige menneskelige og faglige ressourcer til fortsat at udvikle netIP. Til at understøtte den fortsatte vækst i Aalborg søges nu en forretningsorienteret Key Account Manager.
 

Vil du være med på vinderholdet?

Som Key Account Manager hos netIP bliver du kundernes primære kontaktperson, og du får således ansvar for at opbygge, vedligeholde og ikke mindst udvikle kundeporteføljen i Nordjylland.

Det er dit job at sikre en tæt, loyal og værdiskabende dialog med kunderne via de kundespecifikke teams, som du selv er med til at bygge op og præge. Det er her ekstremt vigtigt, at kundeteamet har ubetinget fokus på at levere de helt rigtige løsninger til kunden, til den rette tid. Det er derfor vigtigt, at du som person motiveres af at gøre en forskel hos kunderne, herunder se tingene udvikle sig og skabe gode, robuste og fremtidssikrede løsninger og relationer, og forstår at vejen dertil kommer igennem et tæt samarbejde med dine kompetente kollegaer.

Det er vigtigt for netIP – og for kunderne – at du føler dig godt tilpas som rådgiver og som menneske. Vi tilbyder dig derfor muligheden for at blive en del af et stærkt salgsteam, hvor du får masser af faglige udfordringer og ansvar, der matcher dine kompetencer og ambitioner. Der er således mulighed for både personlig og professionel udvikling, hvor du kommer til at arbejde med spændende kunder.  

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men erfaring fra branchen vil være en klar fordel. Ligeledes vil det være en fordel, hvis du har et stort kendskab til forretningsudvikling og kan tale ind til forskellige niveauer i organisationen hos kunderne.

I netIP bliver du ikke målt på personlige KPI´er. Til gengæld er din evne til at samarbejde med dine kolleger i teamet altafgørende. Du vil blive ansvarlig for en række kundeteams, og det er vigtigt, at du er i stand til at arbejde selvstændigt og drive disse kundeteams fremad – dog altid med tanke på teamet med det formål, at vi sammen spiller hinanden gode.

Som ansat i netIP deltager du i den fælles overskudsdeling, pensionsordning, og kantineordning. Herudover får du PC, mobiltelefon og arbejdstøj samt faglige og sociale arrangementer. Vi tilbyder en fast månedsløn, som er konkurrencedygtig, og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med.

Vi arbejder ikke med en fast ansøgningsfrist, og vi behandler derfor ansøgningerne løbende. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, Thomas Bech på +45 22 89 89 76 eller Jeanet Kristensen på +45 29 45 16 45.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Aalborg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.