Find job

Økonomimedarbejder til fakturering

Har du erfaring med både økonomi- og Supply Chain området? Har du solid erfaring med fakturering og moms? Er du en fisk i vandet, når det handler om it-systemer?

Her er en nyoprettet stilling som økonomimedarbejder/faktureringsspecialist med stærkt kendskab til hele værdikæden hos Abacus Medicine A/S i København.

Så er denne stilling interessant for dig; Vi søger en faktureringsspecialist til vores kunde – Abacus Medicine A/S. Virksomheden køber og sælger original, receptpligtig medicin i hele Europa og har en omsætning, der for længst har passeret 2 milliarder kr.

Der er tale om en fast stilling på fuldtid med attraktiv løn, pension og sundhedssikring. Du får del i flere personalegoder som lækker frokostordning, frugt og tilbud om sociale arrangementer. Abacus Medicine har hovedkvarter i store, lyse lokaler på Vesterbro i København. 
Ansættelsesstart er snarest muligt.   

Du får en stor berøringsflade til mange afdelinger på tværs af koncernen:

Du bliver en del af finansafdelingen. I afdelingen hjælper alle hinanden, og her er der enighed om, at man kommer længst med humor, en motiverende indstilling og god tone.

I din opstart samarbejder du tæt med dine supply chain-kolleger, som håndterer faktureringen på nuværende tidspunkt. Virksomheden benytter sig af et factoringselskab.

Du har et godt overblik over intra/inter company flows, vare- og ordreflow og priser – du ser på, hvad de forskellige afdelinger leverer, og hvor i kæden, der kan være udfordringer. Du følger op på bl.a. sælgerne og kvalitetssikrer, at alt er registreret korrekt. 
Moms spiller en vigtig rolle i denne stilling, så det er essentielt, at du interesserer dig for dette område og forstår momsregler – gerne fra flere lande.

Dine opgaver omhandler således:

  • Fakturering på tværs af koncernen
  • Opdatering/vedligeholdelse og validering af kundedata (CRM/ERP) efter behov
  • Kvalitetssikring af sælgernes arbejde, herunder sikring af korrekt momsnummer
  • Opfølgning på interne sælgere i forskellige lande
  • Opfølgning på leverede ordrer
  • Kontakt til factoringselskab
  • Opfølgning på kundehenvendelser
  • Prisopdateringer i Dynamics samt rettelser i CRM-systemet
  • Kreditnotaer.

Dine kvalifikationer:

  • Du har solid erfaring med fakturering, herunder erfaring med moms i udlandet
  • Du har et stærkt kendskab til hele værdikæden i en virksomhed
  • Du har særdeles gode IT-færdigheder, specielt inden for ordre- og debitorstyringssystemer, CRM, Excel og flow i ERP-systemer
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til AX/D365
  • Du kommunikerer flydende på dansk og engelsk.

Dine personlige egenskaber:

  • Du interesserer dig for og holder dig opdateret inden for både økonomi- og Supply Chain-området
  • Du arbejder struktureret og selvstændigt
  • Du tager ansvar for dine opgaver og dykker gerne ned i udfordringer  
  • Du kan lide den udadvendte kontakt med kolleger, har humor og formidler på en imødekommende, klar og tydelig måde
  • Du stiller spørgsmål, så opgaverne bliver løst
  • Du formår at arbejde på mange opgaver ad gangen.

Virksomheden:

Abacus Medicine kan bl.a. beskrives som: 

  • En sjov og dynamisk arbejdsplads, hvor tingene går stærkt
  • En virksomhed, hvor du får ansvar og suveræne muligheder for at udvikle dig
  • En virksomhed præget af vækst og ambitioner
  • Et ungt og internationalt team, hvor kulturen er præget af entreprenørånd, sammenhold og diversitet.

Hvis du vil videre:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tina Løwenstein Noesgaard via mail: tln@centrum-personale.dk

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV via formularen herunder. 

Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet.  

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.