Find job

Category Manager

dunnhumby is the world's leading customer science company. We analyse data and apply insights from nearly one billion shoppers across the globe to create personalised customer experiences in digital, mobile, and retail environments. Our strategic process, proprietary insights, and multichannel media capabilities build loyalty with customers to drive competitive advantage and sustained growth for clients. dunnhumby employs over 2,000 experts in offices throughout Europe, Asia, Africa, and the Americas and works with a prestigious group of companies including Tesco, Monoprix, Raley's, Macy's, Coca-Cola, Procter & Gamble, and PepsiCo. For more information, please visit us at www.dunnhumby.com.

dunnhumby leder efter en dygtig Category Insight Consultant.

Dette er en fantastisk mulighed for dig, der er gerne vil at opbygge din karriere inden for rådgivning i dansk detailhandel, i en dynamisk og voksende analysevirksomhed. Du vil støtte dunnhumby-teamet i at drive beslutningsprocesser hos vores detailpartner og kunder, baseret på indsigt og analyse, og spille en vigtig rolle i opbygningen af vores virksomhed i Danmark.

I dunnhumby har vi en passion for at sætte kunden først, og vi arbejder hver dag for at skabe bedre handleoplevelser. Vi analyserer data relateret til kundeadfærd, og bruger indsigterne sammen med vores kunder og partnere, til at træffe bedre kategori- og mærke beslutninger.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder:

  • Støtte Senior Client Leads and Client Manager til i at levere en professionel og proaktiv service til vores kunder, og - baseret på vores metoder og værktøjer - omdanne kundeindsigt til konkrete handlingsplaner.
  • Opbygge og vedligeholde stærke relationer med kundekontakter, samtidig med at du udvikler en solid forståelse af deres organisation, strategier og mål, med det formål at optimere engagement og vækst.
  • Udvikle analyser og kundeindsigter gennem dunnhumbys værktøjer, der kan drive forretningsbeslutninger og konkrete ændringsforslag, der leverer målbar værdi til vores kunder. Dette kan f.eks. være sortimentsoptimering, eller dybdegående forståelse af shoppingmissioner og hvilken rolle produkter og brands spiller.
  • Effektiv projektstyring med fokus på professionel eksekvering, der sikrer, at deadlines er opfyldt, operationelle forhindringer forstås, og indsigter leveres i et format vores kunder kan agere på baggrund af.
  • Bidrage til at levere indtægtsmål på vores kundeportefølje ved at identificere og effektivt styre kunder og projekter, samtidig med at du hjælper med at identificere fremtidige indtægtsmuligheder for hver kunde.
  • Arbejde sammen med andre for at integrere dunnhumby data, løsninger og værktøjer i vores kunders forretningsplanlægnings- og måleprocesser på en måde, der fører til en konsistent og effektiv udnyttelse af kundeindsigt til at øge forretningsmæssige resultater.

Dine kvalifikationer: 

  • Relevant økonomisk bacheloruddannelse eller tilsvarende
  • 2-5 års erhvervserfaring
  • Kendskab til kundeindsigt baseret på analyse samt formidling af dette
  • Kendskab til kategoristyring
  • Erfaring med projektledelse
  • En rådgivende tilgang til salg
  • Erfaring med håndtering af stakeholders og kunder
  • Forstår at tolke data og omsætte disse til forretningsmæssig anvendelse
  • Storytelling
  • Kan gøre dig forståelig på dansk, både i tale og på skrift

Et plus, hvis du også har:

  • Relevant kandidatgrad eller tilsvarende
  • Erfaring med dansk detailhandel enten fra leverandør eller forhandler
  • Erfaring med strategisk rådgivning

Vi tilbyder

Konkurrencedygtig løn og årlig bonus. 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Albertslund

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.