Find job

Appudvikler søges til Aarhus

Vi har stor efterspørgsel på vores egenudviklede produkter, og derfor søger vi nu igen en ny kollega til vores udviklingsafdeling. Du vil komme til at arbejde i vores Facility Management-team, der udvikler og vedligeholder vores succesfulde produkt MDOC FM, som anvendes af nogle af landets største boligforeninger og kommuner. Produktet giver et samlet overblik over drift, vedligeholdelse og økonomi i ejendomsporteføljer og anvendes lige fra planlægning på de centrale ejendomskontorer og helt ud i den "spidse ende", hvor ejendomsfunktionærer på deres smartphones kan se hvilken opgave, der er den næste, de forventes at løse. Vores egenudviklede produkter har en stor betydning for rigtig mange menneskers hverdag.

Vi søger efter dig, der er dygtig fagligt, og som vil trives i et arbejdsmiljø med en masse ligesindede, så I kan blive klogere og dygtigere sammen. Det er dog ikke nok, at du fagligt og kompetencemæssigt ligger højt - du skal også være et ordentligt menneske og en god kollega, kunne samarbejde og dele din viden. Vi tilbyder et yderst behageligt arbejdsmiljø med god mulighed for sparring, god stemning og 60 medarbejdere i alt i Aarhusafdelingen, hvor Udviklingsafdelingen er samlet. Alle egenudviklede produkter bliver udviklet uden outsourcing til udlandet.

Vi foretrækker, at du fagligt…

  • har en relevant uddannelsesbaggrund, f.eks. datamatiker, datalog eller lign.
  • har erfaring med appudvikling til iOS og Android
  • har erfaring med deployering til App Store og Google Play.

Vi forestiller os, at du er en person, der…

  • har forståelse for hele processen fra behovsafdækning til slutbrugerens oplevelse af løsningen
  • tager ansvar for dit arbejde
  • er fagligt dygtig og kvalitetsbevidst
  • selv tænker videre på løsninger, så du får idéer og kommer med input.

Du vil indgå i et team, der arbejder med…

  • Azure DevOps og Git
  • .NET Framework, .NET Core og Entity Framework
  • TypeScript, Angular, Kendo og C#.

Vi tilbyder …

  • hele 30 dygtige kolleger i selve Udviklingsafdelingen, som du kan vidensudveksle og sparre med
  • spændende og udfordrende opgaver.

Som vores nye kollega…

bliver du en del af en succesfuld IT-virksomhed med stort fokus på godt arbejdsmiljø og det kollegiale sammenhold. Hos NTI A/S synes vi, at det både skal være fagligt udfordrende, men også rart og sjovt at gå på arbejde - humor er derfor en selvfølge. Vi kan tilbyde fordelene ved en dynamisk it-virksomhed med kraftig vækst, men er samtidig en økonomisk stabil virksomhed, der startede tilbage i 1945.

Du får en spændende og alsidig hverdag, hvor du har mulighed for stor personlig og faglig udvikling i et dynamisk miljø. Samtidig tilbyder vi god frokostordning, sundhedsforsikring, forskellige personalegoder og en konkurrencedygtig løn.

Om os

Vores vigtigste aktiv er en meget stor stab af kvalificerede medarbejdere – vi er pt. ca. 275 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Sverige, Norge, Island og Tyskland, hvoraf de 140 sidder i Danmark. Vi er en ambitiøs og dynamisk it-konsulentvirksomhed, der er med forrest i feltet, men er samtidig en solid virksomhed med mangeårig erfaring på markedet. Vi er blandt de største landsdækkende leverandører af EDM, ESDH-, PDM- og FM-systemer til industri- og byggebranchen. Vi er totalleverandør af løsninger samt autoriseret forhandler af Autodesks produkter og en lang række tilhørende applikationer. For at sikre vores kunder en professionel anvendelse af de solgte løsninger, tilbyder vi en lang række forskellige kurser i Værløse, Vejle, Ringsted, Aalborg og Aarhus. Vi har som noget meget unikt vores egen udviklingsafdeling beliggende i Aarhus, så alt vores egenudviklede software er danskproduceret.

Hvad gør os særlige?

Vi er en ambitiøs og dynamisk totalleverandør af løsninger til industri- og byggebranchen med mangeårig erfaring på markedet. Vi har grund til at være stolte af vores arbejde og sætter en ære i at blive endnu bedre, både som team og som individ. Derfor er vores vigtigste aktiv en stab af kvalificerede medarbejdere.

Hos NTI er det ikke nok, at man er fagligt kompetent – man skal også have et ordentlig menneskeligt værdisæt. HR har derfor stor fokus på den enkeltes trivsel, og der bliver gjort rigtig meget, så medarbejderne bliver motiveret, hørt og set og føler sig godt behandlet.

Interesseret?

Du er velkommen til at høre mere hos HR- og juridisk chef Karina Keller på tlf. 4435 0700. Se også mere på www.nti.biz

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt

Vi glæder os til at modtage din ansøgning på job@nti.dk. Vi ansætter gerne så snart vi finder den helt rigtige nye kollega, så send din ansøgning hurtigst muligt!

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Aarhus

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.