Find job

Udviklingsorienteret økonomiansvarlig søges til vækstende modevirksomhed i København K


Som økonomiansvarlig bliver du ansvarlig for økonomifunktionen fra A-Z i en kreativ virksomhed, der er i stor udvikling. Du vil få en alsidig og spændende hverdag, hvor du har gode muligheder for at tilrettelægge og udvikle opgaverne. Desuden vil du få ledelsesansvar for en medarbejder, som vil bistå dig i varetagelsen af de daglige opgaver i bogholderiet. Du vil blive en del af en virksomhed indenfor modebranchen, der i dag er et kendt mærke både nationalt og internationalt. Da virksomheden gradvist er vokset, er der nu behov for at professionalisere virksomhedens økonomifunktion og sikre, at processer optimeres og systematiseres.

Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finans
  • Afstemninger
  • Periodiseringer/hensættelser
  • Budgetter og budgetopfølgning
  • Moms
  • Rapportering
  • Lønkørsel en gang om måneden til timelønnede og funktionærer
  • Månedsafslutning
  • Forberedelse af årsregnskab til revisor
  • Ledelse af en medarbejder
  • Ac hoc.

Om virksomheden

Der er tale om en solid, dansk modevirksomhed, der har fokus på design og salg af modetøj til kvinder og mænd. Virksomheden blev grundlagt for 15 år siden og oplever stadig vækst og stigende efterspørgsel. Dette skyldes, at virksomheden har skabt sig et godt brand i Danmark såvel som i udlandet. Virksomheden beskæftiger godt 20 ansatte, der arbejder engageret på at skabe et populært tøjbrand. På hovedkontoret i København K eksisterer et inspirerende, kreativt og uhøjtideligt miljø, hvor udvikling og vækst er i højsæde. Desuden bærer kulturen præg af sammenhold og frihed under ansvar. Der tilbydes fordelagtige arbejdsforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fleksible mødetider samt diverse sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er selvstændig, fagligt stærk og har tidligere varetaget økonomifunktionen fra A-Z for en virksomhed. Du motiveres af at arbejde med den fulde pallette af opgaver, der foreligger i regnskabsafdeling. Som person er du pligtopfyldende og sørger for at dine opgaver leveres korrekt og til tiden. Endvidere byder du gerne ind med den gode ide, når du ser en optimeringsmulighed. Du trives i et kreativt og ungt arbejdsmiljø, hvor du kan kommunikere med alle og skabe gode relationer ud i organisationen.

IT-kompetencer: Forudgående kendskab til E-conomic og Dataløn er en fordel, men ikke et krav.

Erfaring & uddannelse: Merkonom, HD-R eller tilsvarende.

Sprog: Engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner: Torben Jørgensen og Nikita Nielsen.

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Job ID / 3393
Kontrakt type / Fast stilling
Arbejdstid / Fuldtid
Løn / Løn efter kvalifikationer
Sted / København K
Ansættelsesstart / Efter aftale

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.