Find job

Opkrævningsmedarbejder til Lyngby-Taarbæk Forsyning

Har du erfaring med opkrævning, bogholderi og økonomi? Har du stærk systemforståelse og arbejder du systematisk og struktureret? Så er det måske dig, vi søger som vores nye kollega i økonomiteamet.

Teamet består af 8 dygtige og engagerede kolleger, som du vil få et tæt samarbejde med.

Opgaver

I Lyngby-Taarbæk Forsyning er det afgørende, at vi har en effektiv opkrævning, når vi opkræver betaling fra vores kunder for deres forbrug af vand, for afledning af spildevand og for at hente deres affald. Din opgave er derfor at sikre, at vi modtager betaling for alle regninger, og at der løbende bliver fulgt op på restancer. Du skal samtidig være med til at sikre, at vores opkrævningssystem er opsat korrekt, og at vores arbejdsprocesser løbende bliver udviklet og forbedret.

Dine primære opgaver vil være:

  • Årsafregning og aconto-opkrævning for vand, spildevand og affald
  • Opsætning og løbende vedligeholdelse af vores opkrævningssystem EASY Energy
  • Gennemføre rykkerprocedurer og følge op på restancer
  • Løbende udvikle vores opkrævningssystem og arbejdsprocesser
  • Andre bogholderi- og økonomiopgaver, herunder måneds- og årsafslutning

Om dig

Du har en regnskabsmæssig uddannelse eller en administrativ baggrund, der er suppleret med regnskabserfaring. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med opkrævning, fakturering og debitorbogholderi, og meget gerne erfaring fra eller kendskab til forsyningsbranchen.

Du har erfaring og god forståelse for afstemninger og regnskabsopgaver. Du er systematisk, ansvarsbevidst og har et skarpt øje for detaljen. Derudover har du evnen til hurtigt at sætte dig ind i nye arbejdsgange og regler, hvilket er særligt vigtigt, hvis du ikke i forvejen kender forsyningsbranchen.

Økonomiteamets opgaver udvikler sig løbende, og vi løfter i flok, så du skal være villig til at påtage dig de opgaver, som er nødvendige for at teamet når sine mål. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel,  omstillingsparat og gerne yder en ekstra indsats, når det er nødvendigt.

Du har en stor interesse og forståelse for IT-systemer og en god talforståelse. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til KMD’s afregningssystem til forsyningsselskaber (Easy Energy) samt økonomisystemet Navision. Du evner desuden at tale med og yde en god service overfor kunder og andre samarbejdspartnere.

Sidst men ikke mindst er det vigtigt, at du bidrager med et godt humør, gåpåmod og sætter pris på og er god til at samarbejde med andre.

Vi tilbyder

  • En travl hverdag i et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor du selv i høj grad styrer og planlægger din arbejdsdag
  • Dygtige kolleger, der brænder for at gøre en forskel
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Mulighed for at dyrke motion i arbejdstiden
  • En familievenlig arbejdsplads

Selvom vi har en travl hverdag, lægger vi vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde.

Ansættelsesvilkår

Vi følger KL’s overenskomster og du ansættes i henhold til relevant overenskomst for stillingen, din baggrund og relevante kvalifikationer.

Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer om ugen inkl. frokost. Der vil være spidsbelastningsperioder i løbet af året.

Ansøgning og mere information

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør for Økonomi  og Administration Marianne Taanum Bak på tlf. 41 77 97 09.

Du søger jobbet ved at klikke på ”Søg jobbet her” – husk at vedhæfte CV, ansøgning og relevant uddannelses- og kursusbeviser. Bemærk venligst at vi kun modtager ansøgninger via linket.

Ansøgningsfristen er søndag den 17. november 2019. Vi planlægger at holde samtaler i uge 47, og at tiltrædelse sker til  1. januar 2020.

Om os

Lyngby-Taarbæk Forsynings mission er at levere rent drikkevand, håndtere og rense spildevandet og afhente kundernes affald. Vi er midt i en spændende udvikling af den moderne, miljøvenlige og fremtidssikre forsyning til gavn for borgere og virksomheder i Lyngby-Taarbæk.

Vores vision er at levere høj forsyningssikkerhed, tænke kunden i centrum og anvende den bedst mulige teknologi i vores løsninger – så vi kan udnytte ressourcerne i vand, spildevand og affald.

Vi er organiseret i forsyningsafdeling, projektafdeling og økonomi- og administration. Vi er 75 ansatte med høj faglighed, godt humør og en kultur præget af samarbejde og professionelt fokus på de mange spændende opgaver.

I øjeblikket er vi ved at etablere et nyt vandværk, klimatilpasse en række områder i Lyngby, optimere rensningen af spildevand, indføre affaldssortering og meget mere.

Du kan læse mere om Lyngby-Taarbæk Forsyning på www.ltf.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Lyngby

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.