Find job

Planlægger - Sales & Operations Specialist

For AKV Langholt A.m.b.A. søger Foodjob Nordic nu en dygtig planlægger til en spændende stilling for at styrke organisationens interne planlægningsprocesser samt samspillet og gennemsigtigheden mellem produktion, logistik og salg.

Den rette kandidat har flere års erfaring fra lignende stillinger i branchen, og kan sikre en stærk forretnings- og værdikædeforståelse samt et konstant fokus på etablering og optimering af produktionsplanlægning i samarbejde med produktion, logistik og salg.

S&OP Specialist får reference til Chief Commercial Officer, og vil blive det centrale bindeled mellem salg, shipping og produktion med det samlede overblik, som kan omsætte grove forecasts til mere konkret produktionsplanlægning. Du sikrer, at virksomhedens produktion planlægges optimalt ift. tidsplaner og økonomi, samt skaber let anvendelige og overskuelige produktionsplaner. Desuden har du kunden i centrum, og udfører visuel kvalitetskontrol af færdigvarer før levering.

S&OP Specialist formår at skabe succes i samarbejde med virksomhedens øvrige medarbejdere. Du forventes at være en tilgængelig person ved leveringsændringer, andre ændringer og spørgsmål i det daglige, og sidder med det samlede overblik over, hvilke emballageløsninger, der er mulige og giver mening.

Det er afgørende, at den rette kandidat kan trives med frihed under ansvar i en blækspruttefunktion, hvor der arbejdes i et højt tempo med forskellige typer af planlægnings- og optimeringsopgaver på tværs af organisationen, herunder kontakt til salg vedr. planlægning og forecast, kontakt til produktionen vedr. dags- og ugeplanlægning, og kontakt til logistik vedr. transporter, råvarer og pakkematerialer. S&OP Specialist vil også være ansvarlig for indkøb og valg af emballage ift. levering, timing, ordrestørrelser, minimumssalg per sæk, etc.

Primære arbejdsopgaver vil være:

  • Daglig planlægning og udarbejdelse af produktionsplaner på dags-, uge- og månedsniveau
  • Daglig kontakt til produktion, shipping og salg
  • Produktionsopfølgning i forhold til planer
  • Drive implementering af nyt planlægningssystem Navision, således at der kan laves lager-styring, træk af varelagre, registrering af varelager, etc.
  • Sikre optimal udnyttelse af fabrikkens opsæknings- og udleveringskapacitet
  • Optimering af planer i forhold til recepter og styklister
  • Oprettelse af varenumre og gatekeeper ift. etablering af varenumre

Personlige kompetencer:

  • Yderst veludviklede evner inden for planlægning og stor handlekraft
  • Erfaring i et produktions/salgs/indkøbsmiljø, og et godt blik for optimeringsmuligheder
  • Systematisk og vedholdende med stærk IT og værdikædeforståelse
  • Skal kunne bevare overblikket under pres og træffe de nødvendige beslutninger
  • Skal kunne arbejde selvstændigt men samtidig stærk som koordinator på tværs af teams
  • God til at kommunikere og samarbejde på alle niveauer i organisationen
  • Erfaring med ERP-systemer (Navision) og højt niveau Excel
  • Dansk og engelsk i skrift og tale

Stillingen vil være placeret på fabrikken i Vodskov, og der tilbydes en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer.

Hvis du har spørgsmål til stillingen - kontakt Direktør Mads Clemmensen fra Foodjob Nordic, som medvirker i udvælgelsen af kandidater, på telefon +45 2912 6119 og mkc@foodjobnordic.com 
 
Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion. 

Læs om Foodjob Nordic her

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Vodskov

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies. Du kan altid trække samtykke tilbage ved at slette cookies.