Dygtig økonomi- og administrationsansvarlig på 30 timer søges til vækstende it-virksomhed beliggende i København K


Til en vækstende it-virksomhed søges en erfaren økonomi- og administrationsansvarlig, der kan varetage økonomifunktionen fra A-Z for tre driftsselskaber samt et holdingselskab. Du vil få en alsidig og spændende hverdag, hvor du har gode muligheder for at tilrettelægge og udvikle opgaverne. Din arbejdsdag vil bestå af varetagelsen af de daglige opgaver i bogholderiet samtidig med, at du er ansvarlig for at rapportering sker rettidigt og korrekt til virksomhedens svenske moderselskab. Hidtil har virksomhedens økonomifunktion været varetaget af en ekstern konsulent, men da virksomheden er vokset, er der nu behov for en dedikeret økonomi- og administrationsansvarlig på 30 timer. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finans
  • Afstemninger
  • Bogføring
  • Periodiseringer/hensættelser
  • Budgetter og budgetopfølgning
  • Moms
  • Rapportering til svensk moderselskab
  • Lønkørsel og ferieregnskab
  • Måneds- og årsafslutning
  • Kontakt til bank, revisor mv.
  • Indkøb
  • Projektoprettelse og tidsregistrering
  • Ac hoc.

Om virksomheden

Der er tale om en velkonsolideret it-virksomhed, som er en del af en større nordisk børsnoteret koncern. Virksomheden, der i dag beskæftiger 40 modne medarbejdere, har klare vækstplaner for fremtiden. I virksomheden eksisterer en flad organisationsstruktur, humoristisk omgangstone samt frihed under ansvar. Der tilbydes gode ansættelsesvilkår i form af mulighed for hjemmearbejdsplads, sociale arrangementer, fleksible mødetider, parkeringsmuligheder samt pensionsordning.

Personlige kompetencer

Du trives med at være eneansvarlig for virksomhedens økonomi og motiveres både af at varetage det daglige bogholderi samt de mere udviklende opgaver. Du varetager alle opgaver med grundighed, ansvarlighed og præcision. Derudover er du ikke bange for at give en hånd med, hvor der er behov for det og du er indstillet på at løse forskelligartede administrative opgaver, som ikke nødvendigvis ligger inde for det økonomiske område. Du er løsningsorienteret og byder gerne ind med den gode ide, når du ser en optimeringsmulighed. I din tilgang er du selvstændig og serviceminded.

IT-kompetencer

Forudgående kendskab til Economic og Proløn er en fordel, men ikke et krav.

Erfaring & uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse. Du har erfaring fra en lignende stilling som økonomiansvarlig. Erfaring fra en børsnoteret virksomhed er en fordel, men ikke et krav.

Sprog

Engelsk i skrift og tale samt god forståelse for svensk.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen.

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. 

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Job ID: 3401
Kontrakt type: Fast stilling
Arbejdstid: Fuldtid
Løn: Løn efter kvalifikationer
Sted: København K
Ansættelsesstart: Efter aftale

Gem job

ProSelection
Publiceret: 13. november 2019

Arbejdssted

København