Manager til Telenors Channel Specialists

Vil du være med til at sikre, at Telenors butikker hele tiden er indbydende og inspirerende for vores kunder? Har du erfaring med at drive strategiske projekter fra kernen af operations i en større Retail-kæde? Og kan du som leder coache dit team til at omsætte komplekse organisatoriske strukturer, processer og data til simple løsninger? Så lyder du som vores nye Manager for Telenors Channel Specialister.

Du kan sikre et inspirerende butiksformat på tværs af Danmark

I vores Channel Development & Specialist team, er vi ansvarlige for at supportere vores salgskanaler med relevante værktøjer, processer, rapportering og rette kommunikation, for at sikre effektivitet og optimale forudsætninger for vores salgskanaler og den operationelle butiksdrift.

Vi søger nu en ny Manager til vores Channel Specialister, som sammen med teamet kan sikre at vi udvikler og vedligeholder Telenors samlede koncepter i en omnichannel kontekst. Det er samtidig dig der er garant for, at Telenors butikker hele tiden er indbydende og inspirerende for vores kunder.

Som vores nye Manager i Channel Specialists, får du 4 kerneopgaver:

  • Teamledelse af 6 dygtige og dedikerede Channel Specialister
  • Drive, udvikle og optimere Telenors audit koncept på tværs af salgskanalerne
  • Udvikle, planlægge og sikre eksekvering af Telenors butiks- og in-store-formater, herunder butiksombygninger, flytninger og løbende test af potentielle nye butiks- og in-store-formater
  • Bidrage med relevant rapportering og løbende analyse for at sikre datadrevne beslutninger

Du kan motivere dit team og drive projekter i mål

Fagligt kommer du med god (ledelses)erfaring fra kernen af operations i en større Retail-kæde. Dertil har du i tidligere jobs opbygget en strategisk forståelse, samt lært at drive og implementere strategiske projekter. Når det kommer til at bygge roadmaps, sikre de rette prioriteringer og identificere mulighederne i større projekter, kan du spille ind med både ballast og know-how i vores team. Du bliver en del af en dynamisk og foranderlig organisation, men du trives godt med en omskiftelig hverdag, hvor der altid dribles med mange bolde og gode idéer.

Rent personligt har du en inspirerende og motiverende personlighed. Det falder dig naturligt at have øje for dit team og bidrage til teamets løbende udvikling, ligesom du generelt har en can-do-attitude til udfordringer og mulige forhindringer på din vej. Spørger vi dig selv, ville du nok sige, at du kan bidrage med både nysgerrighed, proaktivitet – og at du er ambitiøs på dit teams vegne.

Derudover kan du nok nikke ja til følgende:

  • 5 års ledelseserfaring, gerne af specialister
  • Erfaring med at drive projekter på tværs af niveauer og funktioner
  • Gode kompetencer når det kommer til både excel og analyse af større datamængder
  • Evner at oversætte det komplekse til simpel kommunikation
  • Erfaring med at coache dit team i at omsætte komplekse organisatoriske strukturer, processer og data til simple løsninger.

Interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Anja Lehmann Rød, Head of Channel Development & Specialists, på tlf. +45 6050 5093 eller aeh@telenor.dk.

Du er også meget velkommen til at søge stillingen via linket her på siden.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 8. december 2019.

Gem job

Telenor
Publiceret: 25. november 2019

Arbejdssted

København