Project manager


Er du drevet af at håndtere vej-, sø- og lufttransport til store dele af verden? Har du evnerne til at planlægge og følge udfordrende transporter til dørs? Og har du lysten til at sætte dit præg på den fortsatte vækst og udvikling i virksomheden? Så er du den project manager, vi søger til vores kunde i Trekantområdet.

Selvstændigt ansvar for eksekvering af komplekse transportprojekter i store dele af verden

Du bliver en del af et mindre team, hvor du selvstændigt får ansvar for at håndtere både små- og store transportopgaver. Kunderne er både placeret i Danmark men også internationalt, hvorfor der vil forekomme rejsedage, idet man vil være til stede i begge ender for at sikre, at transporterne kører som forventet. Derfor vil du have en bred kontaktflade til både kunder, leverandører og interne medarbejdere. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Håndtering af diverse projekttransport-job og bookinger - store som små
  • At planlægge og have overblik over udfordringerne ved vanskelige og udfordrende transporter
  • Afregning, tilbudsudarbejdelse og styring af omkostninger på transportopgaverne
  • Ansvar for kunde- og leverandørudvikling/ -pleje
  • Generelt salg og udvikling af forretningen

Du bliver en del af en virksomhed i vækst, hvor du vil sidde med spændende og afvekslende opgaver. Der vil i rollen være en høj grad af selvstændighed samt frihed under ansvar og med rette indstilling, er der gode udviklingsmuligheder både personligt som fagligt. Derudover bliver du en del af en uformel arbejdsplads, som er præget af gennemsigtighed, høj faglighed og fleksibilitet, og hvor man som kollegaer spiller hinanden gode.

Selvkørende profil, som er stærk inden for spedition

Du har gerne en baggrund inden for spedition, og det er en fordel, hvis du har nogle års erfaring med projektspedition, eventuelt inden for skibstransport, vejtransport, befragtning eller containerfragt. Du kan også komme som den lidt 'grønnere' profil, som ser dette som sit næste karriereskridt. Yderligere har du erfaring med administrative opgaver såsom afregning, fakturakontrol m.m. Du har sans for godt købmandskab, men har også en professionel og serviceorienteret tilgang til kunderne. Som person kan du arbejde selvstændigt med dine opgaver, og du formår at holde hovedet koldt og bevare det gode humør i en dynamisk hverdag, hvor ikke to projekter er ens. Du er desuden fleksibel og besidder et stort drive for at få løst opgaven. Endelig er du flydende i skriftlig og mundtlig dansk og engelsk.

Send dit cv

Rekrutteringsprocessen varetages af konsulentvirksomheden People Executive, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Recruitment Consultant Karina Pihl på tlf. +45 2263 2575. Send dit cv via linket her på siden. Vi behandler ansøgninger løbende, og alle henvendelser behandles fortroligt.

Gem job

People Executive
Publiceret: 9. januar 2020

Arbejdssted

Trekantområdet