C.R. STEGLICH søger intern koordin­at­or med kom­mer­cielt mindset

Trives du med at yde et højt serviceniveau, og har du en god kommerciel forståelse, inkl. et godt salgsgen? Vil du være en af de administrative drivkræfter i en mindre Sydsjællandsk virksomhed, der bl.a. producerer trafikspejle og plastemner til sikkerhedstjek?

Om jobbet
Vi er en plastvirksomhed, der producerer i Danmark og sælger til hele verden både som egne produkter, som underleverandør og som OEM-producent. 
Stillingen er nyoprettet, og vi har brug for en ny medarbejder, der dels kan være bindeleddet imellem de forskellige interne afdelinger, og som dels kan stå for den eksterne logistik. Dvs. du bliver en vigtig spiller i alt lige fra varebestilling, ordrehåndtering, dialog med produktionsplanlæggeren og kundeservice til fragtkoordinering. At behandle ordrer, der løber ind fra kunder World Wide, kræver, at du kan arbejde effektivt og forstår at sætte dig ind i specifikke tekniske forespørgsler, samtidig med at du vejleder kunderne serviceminded i det bedste produktvalg. Dette forudsætter, at du kommunikerer fejlfrit på dansk, engelsk og tysk. Yderligere vil det være en fordel, hvis du behersker fransk. 
Du indgår i et mindre team med base i Haslev, og der er planlagt et godt introduktionsforløb sammen med en erfaren kollega. 

Per Nielsen, Managing Director, fortæller om C.R. Steglich 
"Vi værdsætter en god omgangstone og god humor – og her er ingen for fine til at lave kaffe til hinanden. Vi er et hus med mange parametre, og vi udviser derfor alle en stor fleksibilitet, for at tingene lykkes. Jeg værdsætter den omtanke, flid og det engagement, jeg hver dag møder hos mine medarbejdere." 

Du vil passe godt ind i virksomheden, hvis du trives i et uformelt miljø, hvor der er en god tone og respekt for hinanden. Alle tager ansvar for opgaverne og går den ekstra mil, der sikrer, at kunden får en god oplevelse og et produkt, der lever op til en høj standard. Vi er ikke begrænsede af opgavebeskrivelser, og vi hjælper gerne hinanden på kryds og tværs i organisationen. 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. indbefatte: 

  • Salg og ordrebehandling
  • Intern koordinering, bl.a. med produktionsafdelingen
  • Tilbudsgivning og opfølgning
  • Teknisk vejledning
  • Udarbejdelse af statistisk materiale og prislister i Excel 
  • Forhandling med leverandører og speditører
  • Projektstyring.

Kvalifikationer
Du har relevant erfaring fra en stilling, hvor du har håndteret mange forskelligartede opgaver og serviceret kunder på flere forskellige sprog. Du arbejder struktureret og er god til at bevare overblikket, hvilket sikrer kvaliteten og sikkerheden i dit arbejde. Du bidrager med en engageret indsats, tænker logistisk og kan dermed forudse mulige udfordringer. 

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for C.R. Steglich, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag via "Søg jobbet her" nedenfor. CV og ansøgning fremsendt pr. mail tages ikke i betragtning.
Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henriette Nørgaard på tlf.: +45 3085 1309.

Om C.R. Steglich
C.R. STEGLICH & CO. A/S er en 100 % danskejet virksomhed. Firmaet blev grundlagt i 1973 og har løbende fulgt den teknologiske udvikling og tilpasset produktionen derefter. C.R. STEGLICH & CO. A/S har i dag en stor direkte såvel som indirekte eksportandel til det meste af verden. C.R. STEGLICH & CO. A/S er en alsidig plastvirksomhed, der udvikler, udformer og producerer alle typer termoplastiske emner. 

Læs mere på www.crsteglich.com/dk

Gem job

JKS
Publiceret: 20 December 2019

Arbejdssted

Haslev