Ind­købsansvar­lig

HORN Bordplader A/S er blandt de førende leverandører af kvalitetsbordplader på specialmål i materialerne: Massivtræ, laminat, linoleum, Solid Surface/Corian®, stål, kompost/Silestone®, keramik/Dekton® samt granit. Virksomheden leverer til kunder i hele Skandinavien samt Sydeuropa.  

HORNs mål er at skabe og producere udelukkende bæredygtige produkter, et mål de allerede er godt på vej med, da de som eneste leverandør på markedet har både Svanemærkede samt FSC®-, Rainforest Alliance samt indeklima certificerede bordplader. Virksomheden er desuden tilsluttet UN Global Compact og arbejder ihærdigt med verdensmålene – bl.a. ved løbende at produktudvikle på en måde, der minimerer spild og muliggør en cirkulær produktion. I den forbindelse har HORN allerede oprettet en socialøkonomisk dattervirksomhed ’Denwood by HORN’, som aftager restmateriale fra produktionen og viderebearbejder det til interiørprodukter. 

HORN blev grundlagt i 1992 i Aulum mellem Holstebro og Herning og beskæftiger i dag cirka 100 medarbejdere.

Hands-on Indkøbsansvarlig

Leverandørhåndtering – Lagerstyring – ERP 

Med reference til produktionschefen bliver du ansvarlig for indkøb og disponering for at sikre at lager- og indkøbsfunktionen er systematiseret, og klar til at imødekomme virksomhedens fortsatte vækst ved blandt andet at foretage systematiske leverandørvurderinger og leverandørevalueringer. På baggrund heraf prioriterer og udvælger du leverandører samt forhandler og udarbejder kontrakter og samarbejdsaftaler. Du bliver ligeledes ansvarlig for at optimere og udbygge virksomhedens elektroniske lagerstyring samt sikre det rette set-up i varemodtagelsen. Horn Bordplader A/S vil forfølge sin digitaliseringsstrategi, og du vil i denne forbindelse blive ansvarlig for opbygning og struktur af de områder, der naturligt hører under Supply Chain.

Du har en videregående kommerciel eller teknisk uddannelse, og du har erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis denne erfaring stammer fra en produktionsvirksomhed, køkkenbranchen eller træindustrien. Du har desuden en god IT-forståelse, er erfaren bruger af Microsoft Office-pakken, og du har erfaring med ERP-systemer. Du behersker ligeledes dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale.

Som person er du selvkørende, vedholdende og har et stort drive, der sikrer, at tingene bliver ført til ende. Du er kvalitetsbevidst, og du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, der gør dig til en stærk forhandler, og som gør det nemt for dig at skabe langvarige relationer på tværs af organisationen. Du er proaktiv, målrettet og løsningsorienteret, og du går struktureret og systematisk til dine opgaver. Du tager ejerskab for dine ansvarsområder, besidder et stort overblik og har en god forretningsforståelse, ligesom du arbejder med et holistisk og kommercielt mindset.

Det forventes, at du bor i hensigtsmæssig køreafstand fra virksomhedens domicil i Aulum.

Du tilbydes en spændende og udfordrende hverdag med frihed under ansvar i en virksomhed i kraftig vækst, der er kendetegnet af en uformel omgangstone og en kultur præget af sammenhold og godt humør. Du får en central rolle i virksomheden, der giver dig indflydelse på virksomhedens fremadrettede vækst og udvikling.  

Vi behandler ansøgningerne løbende, så du opfordres derfor til at sende din ansøgning hurtigst muligt. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til chefkonsulent fra Sensu A/S, Christina Højsholt-Nielsen på tlf.: 61 80 90 91.

For yderligere information om Horn Bordplader A/S se www.hornbordplader.dk.

Gem job

Sensu A/S
Publiceret: 22. januar 2020

Arbejdssted

Aulum