Erfaren ren­gø­rings­le­der med sans for deltaljer i både det praktiske og ad­mi­ni­stra­ti­ve søges

Efter 22 år går vores oldfrue på pension, derfor søger vi dig, som har arbejdet i lignende stilling på hotel eller konferencecenter. Dit skarpe overblik skal kunne favne vores ca. 14.000 m2 med 136 værelser, 30 konferencelokaler, restaurant, pauseområder og kontorfaciliteter. Nogle af vores områder er udliciterede.

Du forstår at motivere teamet på otte medarbejdere og giver som en naturlig del af dagligdagen en hånd med i rengøringen. Du indgår i vores lederteam med seks ledere.

Som person er du serviceminded, pålidelig og har et stort og struktureret ordensgen. Du er god til at motivere også, når det bliver svært. Du kan sætte dig i gæstens/kundens sted og bliver inspireret af, at arbejde med gæsterejsen. Vi lægger vægt på, at du kan arbejde selvstændigt, byder ind og samarbejder på bedste vis med teamet, ledergruppen og rundt i organisationen.

Jobbet

Rengøringslederen har ansvaret for at planlægge den daglige rengøring.

  • Daglig ledelse, coaching og motivering af afdelingens medarbejdere, ligesom du sikrer den rigtige bemanding
  • Føre tilsyn med udførelsen af rengøringen og foretage tjek i områderne
  • Indgå i den daglige rengøring
  • Udarbejdelse af budgetter, handlingsplaner og arbejdsgange
  • Løbende kvalitetssikring og udvikling af drift og processer i afdelingen
  • Vareindkøb til afdelingen ligesom du har en god kontakt til leverandører
  • Kort- og langsigtet produktoptimering og udvikling

Vi forventer, at du taler og skriver flydende dansk og kan kommunikere på engelsk. Du er vant til at arbejde med MS Office Pakken, og har du kendskab til Spectra Hotel-system, er det en fordel.

Stillingen er 37 timer om ugen inkl. frokost.

Vi er en spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads med gode arbejdsforhold. Vi passer på miljøet og er stolte over, at vi arbejder fokuseret med bæredygtighed og de 17 verdensmål.

Vi tilbyder en attraktiv trivselspakke med god løn og pension, sundhedsforsikring, sociale arrangementer, løbende videreuddannelse, gå-hjem-møder, mad-med-hjem og massageordning. Vi vil have, at du har det godt, og at du udvikler dig, så du hele tiden bliver bedre.

Tiltrædelse 15. marts 2020 eller efter aftale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konferencecenterchef Lene Schade Poulsen på mail lsp@pharmakon.dk. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Vi inviterer løbende kandidater til samtaler så send din ansøgning og CV allerede i dag og senest søndag d. 19. januar 2020 ved at uploade til: www.pharmakon.dk/sendtil. Som modtager skal du vælge ”Jobansøgning til Pharmakon”.


OM PHARMAKON

Pharmakon a/s er et internationalt anerkendt konference- og uddannelsescenter med 130 medarbejdere, hvoraf 50 medarbejdere er ansat i konferencecentret. Vi er kendt for vores fantastiske køkken og høje service, der kan ses i vores gæstetilfredshed. Vi stiller optimale rammer og service til rådighed for gennemførelse af konferencer, kurser og møder. Vi har et højt aktivitetsniveau med mere end 40.000 overnattende gæster om året.

Gem job

Pharmakon
Publiceret: 2. januar 2020

Arbejdssted

Hillerød