Bogholder til in­ter­na­tio­nal pro­duk­tions­virk­som­hed i vækst

Er du stærk i alle bogholderiopgaver? Kan du lide at arbejde i vækstmiljø, hvor tingene går hurtigt? Vil du gerne etablere nye processer? Så er det måske noget for dig at blive bogholder ved Landson Emission Technology A/S.

Vi søger en proaktiv bogholder, der virkelig kan sit kram inden for bogholderi. Som bogholder ved Landson vil du spille en vigtig rolle i virksomhedens dagligdag. Du vil komme til at arbejde sammen med ledelsen/CFO, og sidde på fælles kontor med salg og logistikteamet.

Dine arbejdsopgaver vil være meget blandede, men bogføring, betalinger og regnskab vil være de vigtige ansvarsområder. Ca. 30% af din tid vil gå med blæksprutteopgaver indenfor HR, salg og logistik, og det giver en afvekslende hverdag. Du vil også bistå kolleger i travle perioder, og løfte ad hoc-opgaver, såsom besvarelse af opkald på vores hovednummer, klargøring til kundemøder, planlægning af personalearrangementer mv.

Dine arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Løn
  • Afstemninger af balancekonti, kundekonti og leverandørkonti
  • Håndtering af lageroptælling
  • HR-opgaver i form af pension, refusion, barsel, sygdomsforløb osv.
  • Lave indberetninger af moms, årsopgørelse, Danmarks statistik m.m.
  • Ad hoc-opgaver og bistand til kolleger vil udgøre ca. 30% af arbejdstiden.

Din profil

  • Du har minimum 5 års erfaring som bogholder – erfaring fra revisions- eller bogholderivirksomhed og/eller international produktionsvirksomhed foretrækkes
  • Du er positiv og selvstændig i det daglige
  • Du har erfaring med Microsoft Dynamics AX eller Navision og generelt flair for IT-økonomisystemer
  • Du har lyst til at være en del af et stærkt team og hjælpe til, hvor det er krævet for, at vi når fælles i mål
  • Du er god til at tale og skrive engelsk
  • Du trives i en travl virksomhed, som er under udvikling, og hvor to dage sjældent er ens.

Hvem er vi?

Landson er en udenlandsk ejet virksomhed, som producerer partikelfiltre, der renser luft og vand og skaber et bedre klima for os alle. Kulturen i virksomheden er tempofyldt og humoristisk, og samtidigt yderst professionelt. Vores kommende bogholder skal kunne se det spændende i at være en del af en travl virksomhed som vækster hurtigt og hvor man får mulighed for at præge sin egen stilling og resten af virksomheden.

Vi tilbyder

  • Internationalt arbejdsmiljø og fantastiske kollegaer
  • En spændende virksomhed i vækst
  • En arbejdsplads med mange muligheder og højt til loftet
  • Mulighed for at præge din egen stilling – og din arbejdsplads
  • Lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer
  • Rigtig gode udviklingsmuligheder - personligt og fagligt.

Interesseret?

Kontakt vores HR Partner, Proces Support A/S, Per Schorling på mobil +45 23325825 for en umiddelbar vurdering af din profil, eller søg på dette link hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende, og ønsker at få besat stillingen hurtigst muligt.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Per Schorling
ps@processupport.dk
Tlf.: +45 2332 5825

Ansøgningsfrist:

Snarest muligt

Gem job

Proces Support A/S
Publiceret: 10. januar 2020

Arbejdssted

Svendborg