Fagligt stærk Regn­skabsansvar­lig søges til solid hånd­vær­ker­virk­som­hed i Odense


Beskrivelse

I en solid håndværker-virksomhed med 25-30 ansatte, bliver du som en af fem på kontoret, ansvarlig for virksomhedens regnskabsmæssige drift. Dette indebærer bogholderiet fra A-Z. Dine opgaver vil være som følger:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Fakturering
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Sagsstyring
  • Løn
  • Moms
  • Assistance til revisor ved årsafslutning
  • Diverse ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en solid ejerledet virksomhed, hvor der er fokus på at gøre tingene rigtigt til tiden. Der hersker en høj grad af loyalitet i virksomheden og medarbejderne har generelt set en høj anciennitet. Der er højt til loftet inden for de angivne rammer, og man har muligheden for at sætte sit aftryk på den hverdag, som man bliver en del af.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er stærk på dine tal, og har en overvejende selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du fungerer godt i dit eget selskab, med dit eget ansvarsområde og med en direkte og jovial tone på kontoret.

IT-kompetencer

Navision og Excel.

Uddannelse

Merkonom eller tilsvarende.

Sprog

Dansk og let engelsk.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen.

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Job ID / 3441
Kontrakt type / Fast stilling
Arbejdstid / Fuldtid
Løn / Løn efter kvalifikationer
Sted / Odense
Ansættelsesstart / Hurtigst muligt

Gem job

ProSelection
Publiceret: 24. januar 2020

Arbejdssted

Odense