Senior Manager til Small Account i Telenor Business

 

Kan du øge loyaliteten hos vores erhverskunder i small account-segmentet? Kan du drive de kommercielle aktiviteter og initiativer, så de bidrager til højere kundeloyalitet og skaber mere værdi for forretningen? Og har du dertil både højt personligt drive og modet til at udfordre os? Så lyder du som det helt rette match til stillingen som Senior Manager til Small Account -teamet i Telenor Business.

Du kan øge kundeloyaliteten i vores Small Account-segment

Med reference til Telenor’s Head of Small Account Business & Market, får du som vores nye Senior Manager ansvaret for at drive vores Base Management-aktiviteter. Din primære opgave bliver at øge kundeloyaliteten i vores small account-segment gennem en række målrettede aktiviteter og initiativer, herunder bl.a. ved hjælp af direct marketing, og gennem vores fysiske og online kanaler. Du får desuden en opgave i at bygge et fuldt overblik over vores kundebase og de segmenter og arketyper der er i Small Account.

Som ny Senior Manager i Small Account får du en række ansvarsområder:

  • Analysere kundebasen og løbende udvikle churn prediction-modeller 
  • Definere og drive kommercielle aktiviteter for at øge kundeloyalitet og værdi
  • Opbygge en proaktiv, målrettet og relevant kommunikationsstrategi mod vores SA-kunder
  • Koordinere og følge op på aktiviteter og initiativer i samarbejde med kollegaer på tværs af kanalerne
  • Koordinere nye kampagner i samarbejde med det øvrige SA Market-team

I Telenor Danmark har vi, ud over vores 52 butikker landet over, kontor i både Aalborg og København. Da vores team er fordelt på begge lokationer, skal du forvente nogen rejseaktivitet mellem Aalborg og København. Når vi siger vi er en digital virksomhed, så mener vi det – og rigtig meget kan klares gennem vores mange digitale værktøjer. Om du foretrækker at have base på kontoret i København eller Aalborg er derfor helt op til dig.

Du har modet til at udfordre i en kommerciel sammenhæng

Som Senior Manager i Small Account Business, er det ikke din uddannelse der vægter højest hos os. Vi forestiller os at du kommer med en relevant akademisk uddannelse, men mange veje fører til Rom. Det vigtigste er for os, at du kommer med et stort personligt drive og har modet til at udfordre både os, og etablerede organisatoriske processer og systemer. Du har selvsagt god erhvervserfaring fra en kommerciel sammenhæng – herunder at drive go-to-market salgsaktiviteter og taktiske kampagner, projektledelse og arbejde i tværgående teams og projekter. Du har desuden et godt kendskab til abonnementsforretning, måske fra telco, tv eller lign. Din tidligere erfaring har givet dig en bred forretningsforståelse som gør, at du formår at se tingene i en større sammenhæng og kan formidle komplekse problemstillinger på en let og overskuelig måde. 

Derudover kan du genkende dig selv i følgende:

  • Tager ansvar for egne opgaver og arbejder resultatorienteret
  • Går struktureret og systematisk til opgaver
  • Er god til at kommunikere og skabe gode samarbejdsrelationer
  • Logisk og analytisk tænkende
  • Motiveres af at have konstant fokus på kundens nuværende og fremtidige behov
  • Er initiativrig, idérig og forandringsvillig
  • Har gode færdigheder i excel
  • Kendskab til Adobe og/eller andre kundeloyalitetssystemer er en fordel
  • Flydende i engelsk, mundtligt såvel som skriftligt

Kendskab til telebranchen specifikt og/eller erfaring med internet vil være en fordel, ligesom erfaring med base management og kundeloyalitet vil være et stort plus - men begge dele er ikke et krav eller en hindring for at komme godt fra start i rollen her. 

Hvem er vi?  

Du kan se frem til at blive en del af en dynamisk og international virksomhed, som er en af verdens hurtigst voksende televirksomheder. Her venter gode, dedikerede og kompetence kollegaer, der hver dag arbejder for at udvikle fremtidens Telenor – og vigtigst af alt, at gøre vores produkter relevante og nærværende for vores kunder. Vi kan garantere, at du vil blive kastet ud i en stejl læringskurve fyldt med spændende udfordringer, såvel som store faglige og personlige udviklingsmuligheder. Som arbejdsplads har vi stort fokus på work-life balance og forsøger at balancere både den sociale og faglige hverdag.

Interesseret?  

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Small Account Business & Market, Germanos Kayyal på tlf. +45 6050 6093.   

Du er også meget velkommen til at søge stillingen via linket her på siden.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 15. februar 2020 - vi indkalder til samtale løbende.
 


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og bredbånd. Vi er en del af en global virksomhed, som er et af Nordens største teleselskaber og en af verdens største leverandører af mobiltelefoni. Telenor er repræsenteret i 9 lande, og på verdensplan hjælper vi 208 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.400 medarbejdere, som hver dag yder vores bedste for at gøre det enkelt og nemt for vores kunder at kommunikere. Det er vigtigt for os, at Danmark bliver et førende videnssamfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i den danske teleinfrastruktur. I Danmark er CBB Mobil og Canal Digital også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Gem job

Telenor
Publiceret: 27. januar 2020

Arbejdssted

København eller Aalborg