Ind­købs­ko­or­di­na­tor/Regn­skabs­me­d­ar­bej­der søges til solid virk­som­hed i Slagelse


Du vil som Indkøbskoordinator/Regnskabsmedarbejder få en alsidig arbejdsdag i en spændende virksomhed, hvor du bliver ansvarlig for en bred vifte af opgaver indenfor indkøb, bogholderi og administration. Du vil få en stor kontaktflade både internt i organisationen såvel som eksternt til leverandører etc. Derfor vil du bl.a. arbejde tæt sammen med virksomhedens regnskabschef, samt med virksomhedens salgschef. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Indkøb af varer
  • Indkøbsprognoser i samarbejde med salgschef
  • Kostpriser
  • Vedligeholdelse af produktdatabase, produktkatalog
  • Opdatering af kreditordatabase
  • Kontrol af kreditorfakturer
  • Bogføring af kreditorfakturer
  • Afstemninger
  • Lagerafstemninger
  • Status på lager
  • Kontakt til fragtfirmaer
  • Kontakt til eksternt lager
  • Ad hoc

Om virksomheden
Der er tale om en solid produktions- og salgsvirksomhed med velkendte produkter og en historie, der går mange årtier tilbage. Virksomheden er i dag ejet af en verdensomspændende koncern og sælger sine produkter i 38 lande. Virksomhedens ejer er meget visionær og god til at udvikle sine produkter, produktion og salgsmetoder, hvorfor produkterne er blandt markedets hurtigst voksende. I virksomheden er der en uformel men samtidig også professionel tilgang til arbejdet, og medarbejderne anses som den væsentligste faktor for virksomhedens succes.

Personlige kompetencer
Du har en selvstændig, fleksibel og struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver samtidig med, at du er en holdspiller, der gerne løfter i flok. Du er god til at arbejde med flere forskellige faggrupper og har et positivt syn på velkendte såvel som nye opgaver. Sidst men ikke mindst trives du i en mindre virksomhed, hvor der er mulighed for at sætte sit præg på opgaverne og de processer, der skal til for at løse dem.  

IT-kompetencer
Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse
Du har erfaring fra en lignende stilling eller arbejder i dag udelukkende med regnskab og ønsker at få en mere alsidig arbejdsdag

Sprog
Du behersker lettere engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner
Søren Billeschou Christiansen & Christina Laursen

Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Job ID: 3455
Kontrakt type: Fast stilling
Arbejdstid: Fuldtid
Løn: Løn efter kvalifikationer
Sted: Vejle
Ansættelsesstart: Efter aftale

Gem job

ProSelection
Publiceret: 27. januar 2020

Arbejdssted

Slagelse