HR Partner med fokus på både udvikling og for­ret­ning

Kan du tale med alle om alt, og har du en positiv energi, der smitter? Brænder du for at udvikle de mennesker, der er drivkraften bag vores virksomhed? Og kan du facilitere workshops og kurser på en måde, så deltagerne både føler sig involverede, engagerede og begejstrede?

Hos Berendsen søger vi lige nu en ny HR Partner – en resultatorienteret holdspiller, der er frisk på at smøge ærmerne op, lette anker og sætte kurs mod de spændende og mangeartede opgaver, som vi hver dag får på krogen.  

Om jobbet
Hos Berendsen er HR meget mere end traditionel personaleadministration.

Vi har i lige så høj grad fokus på udvikling af forretning og mennesker med respekt for såvel strategi som det enkelte individ. Vi bistår ved rekruttering, kompetence- og talentudvikling; Vi agerer juridisk sparringspartner for både ledere og medarbejdere; Vi er ofte både initiativtager og facilitator af workshops, kurser og uddannelser; Og vi er yderst dedikerede i forhold til at skabe en fleksibel arbejdsplads, der kan få vores medarbejdertilfredshed og -trivsel til at vokse ind i skyerne.  

Som HR Partner får du således en bred palette af opgaver, og vi garanterer dig for, at der aldrig er to dage, der er ens.
Du bliver du en del af HR-teamet, der foruden dig består af fire dedikerede medarbejdere.Alle refererer I til HR Direktøren, og sammen udvikler og supporterer I forretningen fra et HR perspektiv, hvilket både inkluderer ad hoc-opgaver samt langsigtede opgaver af mere strategisk karakter.

Succeskriterier og primære opgaver
Hos Berendsen tager vi ansvar og arbejder innovativt med fokus på at skabe værdi for vores interne kunder og hinanden. Et vigtigt succesparameter for at levere en god HR-service er således, at du sætter dig godt ind i forretningen, og at du engagerer dig og går i dialog med dine kollegaer i teamet samt kunderne, så alle føler sig hørt og får indflydelse på forretningen. 

Dine opgaver er:

  • At bistår ved rekruttering af ledere og specialister ved at give tilbagemelding på personligheds- og logikanalyse
  • At supportere og udvikle medarbejdere og ledere
  • At facilitere workshops, kurser og uddannelser
  • At yde sparring og rådgivning forbindelse med personalesager
  • At besvare henvendelser via telefon, mail og internt kommunikationssystem (TOPdesk)
  • HR administrative opgaver

Erfaring og kvalifikationer
Mangfoldighed er en væsentlig del af Berendsens DNA. Vi respekterer og lægger stor vægt på den faglige og personlige forskellighed, der er blandt vores medarbejdere, da det på mange måder bidrager til nytænkning.

I relation til dette job er det afgørende, at du:

  • Brænder igennem som en god facilitator og kommunikator, og at du har faciliteringserfaring
  • Kan tale med alle og dermed kan begå dig på forskellige niveauer i organisationen
  • Kan strukturere din egen arbejdsdag uden at miste dit strategiske fokus
  • Kan drive projekter fra A-Å
  • Har et stærkt ”drive” kombineret med en god portion kreativitet og forandringsparathed
  • Er team- og målorienteret samt har evnen til at motivere og udvikle andre personer via dine stærke kommunikative evner
  • Har erfaring fra en lignende stilling, herunder drevet initiativer og koncepter indenfor organisationsudvikling og ledelse
  • Har ledelseserfaring

Løn- og ansættelsesforhold
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en innovativ servicevirksomhed, hvor vi har kunden og bæredygtighed i fokus. Du bliver en del af et uformelt og socialt miljø, hvor omgangstonen er imødekommende og professionel. Du vil komme til at arbejde sammen med engagerede og kompetente kolleger i et dynamisk og i til tider travlt miljø, og med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

 Helt konkret tilbyder vi:

  • Fuldtidsstilling, hvor fleksibilitet og ’frihed under ansvar’ er nøgleordene
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og Sundhedssikring
  • Firmatelefon
  • Frugt- og massageordning
  • Kurser og kompetenceudvikling
  • Motivation og oplevelser
  • Engagerende og kompetente kollegaer; Du kan møde dine kommende kollegaer her og hør, hvorfor de er glade for at arbejde hos Berendsen: www.berendsen.dk/karriere

Du vil være tilknyttet hovedkontoret i Søborg, men da vi i HR-teamet dækker alle vores 18 afdelinger på Sjælland, Fyn og Jylland, må der forventes rejseaktivitet mellem landsdelene.

Om Berendsen
Som medarbejder hos Berendsen bliver du en vigtig spiller i vores rolle som Danmarks førende tekstilserviceudbyder. Vi udlejer, vasker og leverer kvalitetstekstiler og fuldservicerede hygiejneløsninger til både store og små virksomheder – og med bæredygtighed for øje.

 Bæredygtighed er et centralt element i vores strategi. Her har vi fokus på at arbejde som ét samlet Berendsen med henblik på at skabe mest mulig værdi for vores kunder og hinanden.

 Vi ved, at vores dygtige og loyale medarbejdere er essentielle for vores succes. Som medarbejder hos Berendsen vil du derfor opleve, at vi arbejder målrettet på at sikre, at Berendsen forbliver en god arbejdsplads ved at løbende at fokusere på trivsel, udvikling, anerkendelse, og fejring af de små og store successer i hverdagen.  

I vores CSR-rapport finder du information om vores mange initiativer ift. bæredygtighed og et godt arbejdsmiljø: www.berendsen.dk/globalassets/1.-about/cr/dk/csr2018

Kontaktoplysninger og ansøgningsfrist
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR Direktør Natja Hornsbæk Kleisdorff på 2372 8638 / Natja.Hornsbaek@Elis.com.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 23.februar 2020, vi afholder samtaler løbende og stillingen forventes besat 01.04.2020.

Du bedes sende din ansøgning via "Søg jobbet her". Vi behandler naturligvis ansøgningen fortroligt.

Gem job

Berendsen Textil Service A/S
Publiceret: 6. februar 2020

Arbejdssted

Søborg