Kun­de­ser­vi­ce­me­d­ar­bej­der til rej­se­bran­chen

 

Nu har du muligheden for at blive en del af et fremgangsrigt team i Helsingborg!

Om jobbet:

Som agent hos Concentrix, vil du tage imod indkommende samtaler primært på dansk, via telefon. Du vil skulle vejlede og hjælpe vores kunder, med at løse problemstillinger på bedst mulige måde, og besvare deres spørgsmål. Du vil ydermere skulle arbejde med mersalg og vil få mulighed for, at arbejde på uregelmæssige tidspunkter (dag, weekend og aften).

Jobbet er fuldtid (100%) eller deltid (75%). Vi tilbyder fast løn i samarbejde med kollektiv aftalen hos Unionen.

Almindelige spørgsmål kan foreksempel omhandle booking af rejse eller hotel, ændringer i bookinger eller spørgsmål om hotellet eller rejsen. Ved at give kunden den bedste service, så bliver arbejdet både sjovt og udviklende for dig, samtidig med, at kunden lægger på med et smil!

Personlige egenskaber

  • Passion for god service.
  • Viljen til at ville udvikle sig og at kunne tage imod konstruktiv kritik.
  • Gode egenskaber til både at samarbejde og til at tage eget intiativ.
  • Er engareret og ansvarsbevidst.
  • Du er god til time management og kan sætte mål.

Hvad vi kan tilbyde dig

  • Betalt træning, ingen kendskab på forhånd er påkrævet.
  • Gode udviklingsmuligheder.
  • Vedvarende support og coaching.
  • Vi er omfattet af en kollektiv aftale.
  • Vi er beliggende i det centrale Helsingborg, Sverige blot 5 minutter fra centralstationen og centrum.

Hvor befinder vi os?

Du finder os i herlige Helsingborg, Sverige. Ca 5-10 minutters gang fra færgerne.

Tøv endelig ikke med at sende din ansøgning til os, jo før jo bedre:

Email: recruitment.helsingborg@concentrix.com

Kontakt: Recruiter Tanja Brdarski, tatjana.brdarski@concentrix.com

Gem job

Concentrix
Publiceret: 26. februar 2020

Arbejdssted

Helsingborg