Salgsko­or­di­na­tor til fø­de­va­re­in­gre­di­ensvirk­som­hed

 

Foodjob Nordic søger for kunde en dygtig salgskoordinator med baggrund inden for international handel med ingredienser hos en producent eller et handelshus i fødevaresektoren til en særdeles udfordrende stilling, der skal styrke virksomhedens salg, organisation, synlighed og omsætning over for kunderne. Stillingen er nyoprettet, har en stor international berøringsflade, og refererer til CCO i en solid virksomhed i stærk ekspansion indenfor handel med plantebaserede proteiner.  
 
Som salgskoordinator får du ansvaret for alle led i ordrebehandling og salgssupport, og dermed, at virksomhedens produkter sikres en optimal kommerciel succes på de globale eksportmarkeder. Den rette kandidat får ansvar for forretningskritiske kundekontrakter og registreringer. Det er helt afgørende, at den rette kandidat har overblik, kundefokus og en stærk værdikædeforståelse. Du er i stand til at skabe overblik over forsyningskæden, har kundefokus og samtidig være hands-on. Salgskoordinatoren får direkte kunde- og leverandørkontakt, håndterer en lang række administrative forretningsgange, herunder særligt udbygning af CRM-system (Navision) til ordrehåndtering, status internt og eksternt, samt yder support til salgssiden og til agenter. 

Vi forventer at du:

  • kan fremvise mindst 5 års relevant koordinatorerfaring fra handel med fødevarer eller ingredienser til relevante, internationale markeder
  • er en dygtig administrator og gerne fagligt velfunderet omkring fødevarer
  • er superbruger ift. ERP-systemer, gerne erfaring med Navision
  • har en uddannelse inden for salg, administration eller handel
  • har dokumenterede resultater fra lignende stillinger
  • har gode sprogkundskaber på engelsk og gerne yderligere sprog i skrift og tale
  • er positiv, inspirerende, engageret og selvstændig – du kan og vil tage ansvar • er systematisk, loyal, fleksibel og samarbejdsvillig 

 Vi tilbyder:

  • Muligheden for at være en nøglemedarbejder i et dynamisk salgsteam, hvor du selv er med at etablere og få indflydelse på nye systemer og processer
  • Tæt dialog med kunder i hele verden med god mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Indflydelse og frihed under ansvar i en international virksomhed med en handlingsorienteret beslutningsproces, hvor der ofte er fart på
  • Faglig sparring i tæt samarbejde med CCO og den øvrige organisation
  • Et arbejdsmiljø med entreprenørånd, sammenhold og højt præstationsniveau
  • En åben og respektfuld tone, hvor tingene siges lige ud
  • Attraktiv løn efter kvalifikationer 

Den rette ansøger skal være villig til at bosætte sig inden for 45 min. kørsel af virksomhedens nyetablerede salgskontor, som ligger centralt i Københavns-området. 
 
Hvis du har spørgsmål til stillingen - kontakt direktør Mads Clemmensen fra Foodjob Nordic, som medvirker i udvælgelsen af kandidater, på telefon 2912 6119.    
 
Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion. 


Om Foodjob Nordic

Foodjob Nordic er en rekrutteringsvirksomhed specialiseret i fødevaresektoren med kontorer i Agro Food Park i Aarhus og i centrum af Roskilde. Vores konsulentteam har stor brancheerfaring i at arbejde med de bedste kandidater og matche dem med førende fødevareproducenter, ingrediensvirksomheder og salgsvirksomheder i Danmark og i resten af Skandinavien.

Vi sigter altid på at give kandidater og virksomheder et optimalt rekrutteringsforløb med høje krav til vores viden, kvalitet, træfsikkerhed og professionalisme. Vi rekrutterer primært gennem CV databaser, annoncering her på hjemmesiden, samt et godt international netværk i fødevarebranchen. Vi er partnere i den eneste, internationale rekrutteringsalliance med speciale i fødevarer på tværs af Europa, IFR-A, som giver os et stort internationalt overblik med lokal indsigt i den europæiske fødevarebranche.

Læs om Foodjob Nordic her

Gem job

Foodjob Nordic
Publiceret: 12. marts 2020

Arbejdssted

Storkøbenhavn