Hands-on Con­trol­ler

 

Nordjysk Lift, der startede i 1998, er specialister i udlejning af alle former for materiel til byggeriet til såvel små som store kunder. Virksomheden er repræsenteret med 11 afdelinger og beskæftiger mere end 100 veluddannede medarbejdere, der alle besidder et stort branchekendskab, hvilket sikrer kunden en seriøs og professionel samarbejdspartner i hele Danmark. Med et landsdækkende bookingsystem og egen vognpark kan Nordjysk Lift allerede ved første kontakt fastsætte leveringstidspunktet af det bestilte materiel. Virksomheden har stort fokus på god kvalitet og god service, og der tilbydes derfor forskellige ydelser for at imødekomme kundens behov bedst muligt.

Til at styrke og udvikle virksomhedens økonomiafdeling søges nu en hands-on Controller.

Talknuser – Rapportering – Optimering

Med reference til den administrerende direktør bliver du en del af en økonomiafdeling med 8 dedikerede medarbejdere. Dine opgaver spænder vidt fra udarbejdelse af årsregnskaber og budgetter, månedsrapportering, likviditetsberegninger og daglig bogføring. Du vil desuden blive ansvarlig for debitorbogholderi, momsindberetninger og –afstemninger, periodiseringer, budgetopfølgninger, månedsafslutninger, BI-analyser samt de ad hoc-opgaver, som naturligt opstår i en virksomhed med fart på. Herudover vil du arbejde med optimering af processer og arbejdsgange i virksomheden samt øvrige controlling-opgaver. I spidsbelastninger forventes det, at du kan rulle ærmerne op og hjælpe til med de praktiske opgaver i økonomiafdelingen.

Din uddannelsesmæssige baggrund er formentlig som revisor, HD-R, eller lignende. Du har ideelt set erfaring med tilsvarende opgaver, men du kan arbejde som revisor med et brændende ønske om at komme på den anden side af bordet. Du har en god IT- og systemforståelse, og du arbejder fortroligt med Microsoft Excel og gerne Microsoft Navision.

Din arbejdsform er kendetegnet ved et stort overblik, systematik og struktur. Du er grundig i dit arbejde, og du sætter en ære i at levere kvalitet. Du er helhedsorienteret, men har samtidig øje for detaljen. Du har gode samarbejdsevner, overholder deadlines og holder hovedet koldt i pressede situationer. Som person er du udadvendt og kontaktsøgende, og du kan lide dialogen samt sparringen med dine kolleger.

Du tilbydes en spændende stilling med alsidige arbejdsopgaver. Det er en stilling med ansvar og indflydelse, og du får derfor mulighed for at bidrage til udviklingen af virksomhedens økonomiafdeling. Du får dygtige og engagerede kolleger i et godt sammensat og kompetent team. Er du ambitiøs, og har du lyst til at gøre karriere i en økonomiafdeling, kan Nordjysk Lift være det rette sted for dig.

Vi arbejder ikke med ansøgningsfrister, da vi behandler ansøgningerne løbende, og vi opfordrer derfor til at søge snarest. For yderligere information om stillingen kan henvendelsen rettes til Sensu A/S, John Chalmers Tveit på tlf.: 20774333

Gem job

Nordjysk Lift
Publiceret: 3. maj 2020

Arbejdssted

Hjørring