Stærk regn­skabs­me­d­ar­bej­der med fokus på finans og søges til solid virk­som­hed med ho­ved­kon­tor i Herlev



Beskrivelse 

Du bliver en del af et shared service center, der i dag fungerer som regnskabsfunktion for 22 enheder i Danmark. Shared service centeret er aktuelt i gang med en udvidelse som led i en spændende vækstperiode, og bogholderiet for flere af virksomhedens øvrige enheder vil fremadrettet blive varetaget af shared service centeret i Herlev. Du skal således være med til at opbygge og udvide denne nye regnskabsfunktion, og der vil derfor være gode muligheder for at præge din egen stilling og deltage i en række spændende projekter. I alt vil du få mere end 15 gode kollegaer som løfter i flok og som refererer direkte til virksomhedens regnskabschef. Din daglige arbejdsdag vil være præget af, at du får ansvaret for regnskabsfunktionen fra A-Z for flere enheder, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag med gode muligheder for udvikling og for at være med til at påvirke arbejdsgange og processer.

Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Finans
  • Bogføring
  • Betalinger
  • Afstemninger
  • Periodiseringer
  • Månedsafslutninger
  • Moms
  • Forberedelse af årsregnskaber til revisor
  • Backup for kollegaer
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret virksomhed med mere end 70 afdelinger/enheder i Skandinavien. Virksomheden er en del af en større international koncern, der er repræsenteret i en række europæiske lande. Koncernen er i vækst, og i Danmark og især i Europa forventes nye forretningsenheder i de kommende år. På hovedkontoret i Herlev er der et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt serviceniveau i forhold til afdelingerne og et godt sammenhold mellem kollegaerne. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og selvstændig i din tilgang til opgaverne, du kender dine tal og er vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du serviceminded og proaktiv.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer.

Uddannelse og erfaring

Du har flere års erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Dansk i skrift og tale.

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Søren Christiansen.

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Job ID / 3510
Kontrakt type / Fast stilling
Arbejdstid / Fuldtid
Løn / Løn efter kvalifikationer
Sted / Herlev
Ansættelsesstart / Hurtigst muligt

Gem job

ProSelection
Publiceret: 11. maj 2020

Arbejdssted

Herlev