Au­toska­de­be­hand­ler - en pro­jek­tan­sæt­tel­se året ud

 

Vil du gerne være en del af et velfungerende skadeteam? Kunne du tænke dig at bruge dine forsikringskompetencer i en større, nordisk koncern? Og kan du lide at få noget fra hånden?  

Så kan vi tilbyde en jobmulighed med opstart, lige så snart det kan lade sig gøre. Der er tale om en projektansættelse, som løber året ud. Jobbet er hos vores kunde – en virksomhed beliggende i København, som udmærker sig med et stærkt fokus på høj faglighed.   

Travl hverdag – i en god stemning: 

Du bliver en del af et erfarent team, som håndterer selvstændig sagsbehandling. Teamet arbejder efter faste målsætninger i en god og uformel omgangstone.  

Din primære opgave bliver opgørelse og behandling af motorskader – afsættelse af reserve og sagsbehandling på regres, udbetaling og kontakt til skadelidte. Du får en bred kontaktflade, hvor du kommunikerer med skadelidte og interne samarbejdspartnere.  

Du vil opleve tempo og variation i din arbejdsdag, men også stærk faglighed og fokus på, at kunderne får en positiv serviceoplevelse.  

Kvalifikationer: 

  • Du har erfaring med autoskadebehandling 
  • Du kender til regresaftaler
  • Du har gerne en uddannelse fra Forsikringsakademiet 
  • Du er rutineret bruger af Office-pakken og god til at lære nye systemer at kende 
  • Du er velformuleret – mundtligt og skriftligt 

Personlige egenskaber: 

  • Du går til opgaverne med engagement og initiativ
  • Du arbejder effektivt og kan lide at få noget fra hånden
  • Du fremtræder serviceminded, og du er empatisk og god til at kommunikere med de parter, der er involveret i skaden
  • Du bidrager til teamet med fleksibilitet og hjælpsomhed
  • Du trives godt med at arbejde selvstændigt, og du er omhyggelig og struktureret 

En jobmulighed for dig? 

I denne virksomhed møder du engagerede og kompetente kolleger, som kan lide at tale med kunderne og give dem den bedst mulige service. Du bliver en del af en nordisk virksomhed, som tilbyder gode personaleforhold. Virksomheden ligger tæt på transportmuligheder og har P-pladser.  

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i jobbet, sender du os din ansøgning og dit CV via "Søg jobbet her". 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Tine Nissen Kornum på mail:
tnk@centrum-personale.dk

I denne tid interviewer vi gerne over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer.
Interviewprocessen løber til den rette kandidat er fundet.  

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Gem job

Centrum Personale A/S
Publiceret: 12. juni 2020

Arbejdssted

København