Chef for lager, logistik og re­ser­ve­de­le

STILL er en af verdens førende totaludbydere af gaffeltrucks og lagerteknikmateriel. STILL-koncernen beskæftiger mere end 9.500 medarbejdere inden for forskning, udvikling, produktion, salg og service. STILL Danmark A/S er et 100 % ejet datterselskab af STILL GmbH i Hamborg, som indgår i en af verdens største gaffeltruck-koncerner. STILL Danmark A/S er blandt de markedsførende i Danmark med over 100 medarbejdere og en årsomsætning på mere end DKK 400 mio.

Vi leder efter en dygtig, proaktiv og målrettet chef, som med stort drive og ledelsesmæssigt indsigt kan føre vores lager og reservedelsekspedition ind i fremtiden.

Din rolle

Du er chef på vores lager i Kolding, hvorfra vi servicerer vores montører, som er de vigtigste interne kunder. Du er en del af ledergruppen i Serviceorganisationen, hvor du samarbejder tæt med dine kolleger om at nå de fælles mål og forbedre hverdagen for vores montører. I ledergruppen står du skulder ved skulder med lederne for montørerne – vores RegionalServiceManagers – og vores værkfører på værkstedet.

På lageret er du en tydelig og nærværende leder, der forstår at samle dit team omkring dig og give en klar retning. Du implementerer forandringer ved at involvere både dine egne medarbejdere, de interne kunder og vigtige interessenter. Samtidig har du et sikkert blik for købmandskab, og sikrer, at lager og reservedelsekspedition leverer et solidt bidrag på bundlinjen.

Vi står midt i et generationsskifte på vores lager og har brug for dig og dine kompetencer. Kort sagt har vi har masser af spændende udfordringer at byde på for dig, der vil være en del af en sund forretning, der glæder sig til at gøre det endnu bedre i fremtiden.

Ansvar og opgaver

  • Ledelse af lager og reservedelsekspedition på 3 medarbejdere udover dig selv – heraf en lærling. STILLs opgaver vedr. transport og logistik vil blive tilført din afdeling sammen med den medarbejder der udfører opgaven i dag
  • Implementere koordinering af indkøb i hele STILL – ikke bare lagerets indkøb til montørerne. Du sikrer dermed, at lageret varetager den samlede indkøbsproces, herunder optimering gennem relevante aftaler med leverandører
  • Udpege – og implementere – forbedringsområder i hele lager- og reservedelsprocessen. End2End – indkøbsprocessen kommer selvfølgelig også med
  • Ansvarlig for det samlede bidrag til fakturering for lageret og dermed bidrag omkring finansiel månedsrapportering
  • Faglige praktiske opgaver med bestilling, rapportering, pakning m.m. på lageret i samarbejde med dit team

Din baggrund

  • Du har ledelseserfaring i en tilsvarende rolle, hvor du kan dokumentere gode resultater. Har du erfaring med uddannelse af lagerlærlinge samt træning af medarbejdere og interne kunder vil det være en fordel
  • Uddannelse indenfor lager og logistik eller erfaring, der kan sidestilles hermed
  • Erfaring med implementering af forandringer i en teknisk organisation – fx at øge digitalisering i metoder og processer for at sikre kvalitet, hastighed og service
  • Erfaring med lagersystemer – har du anvendt SAP vil det være en klar fordel
  • Udover dansk som du behersker på modersmålsniveau, har du kompetencer i engelsk og meget gerne tysk

Har vi vakt din interesse?

Send din motiverede ansøgning og dit CV på mail til HR-Chef for STILL Danmark A/S, Britta Øxenhave på HR@still.dksenest 22. August 2020. Vi forventer at holde samtaler den 1-2. september og 17. september 2020. Som en del af rekrutteringsforløbet, må du være indstillet på at gennemgå tests.

Vi behandler din ansøgning fortroligt. Har du spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte ServiceManager Claus Kofod, tlf. +45 24 76 76 90 eller e-mail Claus.kofod@still.dk.

Gem job

STILL DANMARK A/S
Publiceret: 30. juni 2020

Arbejdssted

Kolding