Øko­no­mi­kon­su­lent på skole- og dag­til­bud­s­om­rå­det


Om jobbet

Har du lyst til at blive en del af et professionelt og engageret team af 12 centralt placerede økonomikonsulenter (heraf to på skole- og dagtilbudsområdet) med direkte reference til direktionen, stor kontaktflade til andre dele af organisationen og med fokus på understøtning af organisationens økonomistyring, så er du måske vores nye kollega i Økonomistaben!

Vi har en ledig fuldtidsstilling, som vi ønsker besat snarest muligt.

Teamets opgaver spænder vidt. Dine hovedopgaver bliver:

  • Støtte til økonomistyring, controlling og generel service på økonomiområdet, i særdeleshed i forhold til fagcentret, de decentrale ledere og medarbejdere samt direktøren på skole- og dagtilbudsområdet.
  • Du får ansvaret for budgetlægning og regnskab (i dialog med blandt andre fagcentret) og den månedlige budgetopfølgning på baggrund af de budgetansvarlige lederes indberettede forventninger.
  • I tillæg til driftsopgaverne kan der komme mindre analyse- og projektopgaver.
  • Du kommer til at samarbejde med både kollegaer i teamet og medarbejdere og ledere i andre afdelinger, skoler og dagtilbud.

Din profil

Vi forventer at:

  • Du er udadvendt, har en positiv indstilling og et godt humør
  • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret og selv tilrettelægge hverdagen
  • Du har evnen til at omdanne et problem til en løsning
  • Du er analytisk, udviklingsorienteret og god til at samarbejde
  • Du har flair for økonomi og kommunikation
  • Du i situationen kan finde den rigtige balance mellem at være konsulent og controller
  • Du har en relevant uddannelse og gerne med erfaring fra offentlig virksomhed.

Det vil være en fordel, men er ikke et krav, hvis du på forhånd har en vis indsigt i skole- og dagtilbudsområdet.

Derfor skal du vælge os

Du vil blive en del af et engageret fagligt fællesskab i Økonomistaben, som har direkte reference til Direktionen, og du vil få et afvekslende og spændende job med mange udfordringer.

Du får:

  • Stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling og efteruddannelse
  • Samarbejde på tværs af faggrænser
  • Et uformelt, godt kollegialt miljø med engagerede kollegaer.

Løn og ansættelsesvilkår

I henhold til overenskomst.

Hvis du vil vide mere

Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til økonomichef Bjarne Dybdahl Andersen, telefon 5953 4451 eller teamleder Niels Rasmussen, 5953 4204.

Ansøgning

Ansøgning med oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse, CV samt andre relevante bilag sendes via linket nederst i dette stillingsopslag, senest den 31. juli 2020.

Vi forventer at holde samtaler i uge 34.

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk  

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Gem job

Kalundborg Kommune
Publiceret: 30. juni 2020

Arbejdssted

Kalundborg