Pro­jekt­le­der til teknisk afdeling

Vi fortsætter med at vokse gennem køb og nybyggeri af nye ejendomme samt videreudvikling af vores portefølje af attraktive ejendomme. Vi har derfor behov for en ny dygtig kollega til vores tekniske afdeling i København.

Stillingen

Som projektleder vil dine arbejdsopgaver primært ligge inden for følgende områder:

  • Projektstyring af kontorindretninger i dialog med kunder, rådgivere og FE, HE og TE, herunder:
    • Varetage ind-/og udflytninger med tilhørende ombygninger og istandsættelser
    • Udarbejdelse af indretningsforslag i samarbejde med udlejningsafdelingen
    • Afholde lejer-/byggemøder samt div. ad hoc-møder
    • Styre sagsøkonomi, varslinger samt foretage jævnlige tilsyn på byggepladserne
    • Myndighedsbehandling og ansøgninger af byggeandragende.
  • Medvirke ved årlig opdatering af 10 års D&V-budgetter, herunder:
    • Markvandringer i egen portefølje med ejendomsfunktionærer og driftsleder
    • Indtaste data og økonomi i UNIK Bolig for opdatering af budgetter
    • Styre planlagte opgaver iht. D&V-budgettet.

Øvrige opgaver omfatter:

  • Medvirke til ”turn around” af nyindkøbte erhvervsejendomme
  • Boligmodernisering i mindre grad
  • Dagligt samarbejde med vores driftsafdeling
  • Varetage akutte opkald via fælles vagttelefon uden for kontorets åbningstid.
  • Opdatere vores digitale tegningsarkiv og arealopmålinger
  • Energioptimering af teknik og bygninger.

Din profil

Du har min. 5 års erfaring fra lignende stilling i ejendomsbranchen, men kommer du fra rådgiver- eller entreprenør- branchen er det ingen hindring. Du har en teknisk uddannelse, formodentlig som bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller arkitekt. Du har tillige erfaring med projektstyring, og kender de forskellige aftale-entrepriseformer.

Kendskab til tekniske fag, såsom EL, VVS og ventilation er en fordel. IT-kundskaber er et must, da vores hverdag baseret på brug af Office-pakken, Autocad, Revit og UNIK Bolig.

Du er selvkørende, ansvarsfuld, omstillingsparat og løsningsorienteret. Du har flair for kundepleje og sætter en ære i
at sikre det gode samarbejde med kunder, kollegaer, rådgivere og entreprenører. Du trives med at færdes i storbyen og kan lide en travl hverdag med mange forskelligartet opgaver. Du vil referere til den tekniske direktør i det daglige.

Vi tilbyder

C.W. Obel Ejendomme har hovedkontor i hjertet af København og er en arbejdsplads med god atmosfære, korte beslutningsprocesser og dygtige kollegaer.

Vi tilbyder en høj grad af frihed i hverdagen og en attraktiv lønpakke.

C.W. Obel Ejendomme er beliggende Vestergade 2C, 1456 København K.

Ansøgning

Send din ansøgning og cv mærket ”Projektleder” til: job@cwobel.dk.

Vi gennemser ansøgninger løbende og en frist er ikke fastsat. Der er tiltrædelse efter aftale.

Hvis du har spørgsmål til stillingen så kontakt teknisk direktør Lasse Smidt, tlf. 33 33 94 94/lsm@cwobel.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Ansøgninger behandles i takt med at de modtages. Alle henvendelser behandles fortroligt. Annoncen genindrykkes løbende på diverse jobportaler. Dette er udelukkende udtryk for, at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet, og ikke at den er startet forfra.

For yderligere information om C.W. Obel Ejendomme se www.cwobel-ejendomme.dk.

Gem job

C.W. Obel Ejendomme
Publiceret: 7. september 2020

Arbejdssted

København