Økonomi- og ad­mi­ni­stra­tions­chef

Når Nordens største medlemsorganisationer og foreninger skal hverve flere medlemmer, eller sikre sig opbakning i baglandet, vælger de oftest Groupcares systemer. Vi oplever stor vækst og søger derfor en økonomisk og forretningsmæssig sparringspartner til ledelsen.

Som administrations- og økonomichef i Groupcare får du blandt andet ansvar for at opruste og udvikle vores overordnede styring af organisationen gennem udbygning af effektiv økonomifunktion. Du får også mulighed for at udvikle (eller afprøve) dine evner som leder, da du vil få det daglige ansvar for koordinering og styring af kundeserviceteamet.

Du vil blive del af en virksomhed i vækst i både Danmark, Norge og Sverige. Så du vil få en helt central rolle i forhold til at udvikle den løbende rapportering på markederne og ift. at holde styr på tre landespecifikke regnskaber samt et koncernregnskab. Det er vores ønske, at du vil bidrage med motivation, sparring og konkrete erfaringer der kan understøtte den fortsatte udvikling jf. Groupcares strategi om at være den førende samarbejdspartner for professionelle foreninger og medlemsorganisationer i Norden.

Hvem er vi?

Groupcare er it-servicepartner og rådgiver for professionelle foreninger og medlemsorganisationer. Siden 1999 har vi arbejdet med foreningers dagligdag. Vi styrker vores kunders forretningsgrundlag gennem it-løsninger og medlemsservices, der tager udgangspunkt i den enkelte organisations dagligdag og behov. Vores mål er, at udvikle, støtte og servicere nordiske foreninger på baggrund af viden om samspillet mellem forening, medlem og it.

Vi understøtter foreningernes arbejde med de egenudviklede løsninger:

  • Membercare til håndtering af alle medlemsdata, kontingentberegning, kurser/konferencer og meget andet
  • Membersite til selvbetjening af både medlemmer, frivillige og folkevalgte
  • Groupcare Community til facilitering af netværk og videndeling

Dine ansvarsområder:

  • Løbende økonomistyring:
  • Likviditets-, debitor- og kreditorstyring, afregninger, periodiseringer, igangværende arbejde, cash flow, betalinger, afstemninger og lønadministration
  • Regnskaber for Danmark, Norge og Sverige samt overordnet koncernregnskab
  • Måneds-, kvartals- og årsregnskabsrapportering til ledelsen og bestyrelsen
  • Budgettering, kalkulationer og forecast
  • Ugentlig opfølgning på timeregistrering og igangværende arbejder
  • Økonomisk og forretningsorienteret sparring med ledelsen og sikring af et forbedret samspil mellem organisationens strategiske udvikling og den daglige opgaveløsning

Du deltager desuden ad hoc i drift og udvikling af kvalitetsstyringskoncepter samt relevante optimeringsprojekter og er med til at sikre faktuelle input til forretningsmæssige dispositioner.

Vi tilbyder:

  • En engageret, dynamisk arbejdsplads med sunde værdier og tydelig vision samt gode kollegaer
  • En organisation i vækst og fokus på nye markeder med en klar strategi
  • Rig mulighed for udvikling og indflydelse på egne opgaver
  • Et indholdsrigt arbejde i en varieret og travl dagligdag
  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og work/life-balance
  • Lækker frokostordning
  • Attraktiv pensionsordning

Vi forventer, at du:

  • Har dokumenterede erfaringer fra lignende opgaver og faglige kompetencer, der matcher de stillede krav
  • Har et passende uddannelsesniveau (eks. kandidatuddannelse fra relevant videregående uddannelse, HD i regnskab, etc.)
  • Er god til at målsætte, prioritere og skabe resultater
  • Proaktivt kan arbejde med budgetter, budgetopfølgning og gode procedurer for samspillet mellem økonomi og de program/budgetansvarlige
  • Kan bidrage til et positivt, udviklende miljø i virksomheden og et godt samarbejde
  • Fordel hvis du har kendskab til regnskabsprogrammet Microsoft Dynamics 365.

Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelsen sker som økonomi- og administrationschef. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse 1. december 2020.

Ansøgning:

Lyder stillingen som noget for dig, så send os din ansøgning og CV som vedhæftet PDF til: lb@groupcare.com snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte adm. Direktør, Lisbeth Bekker, på telefon +45 2621 3336.

Skriv venligst ”Ansøgning Økonomi- og administrationschef” i emnefeltet. Vi indkalder til samtaler løbende.

Med venlig hilsen

Lisbeth Bekker
Adm. direktør
Groupcare A/S

Gem job

Groupcare A/S
Publiceret: 7. oktober 2020

Arbejdssted

København