Re­mar­ke­ting Assistant - ad­mi­ni­stra­ti­ve opgaver ved salg af lea­sing­bi­ler

En projektansættelse på 12 mdr. i en international virksomhed 

Er du interesseret i biler og bilbranchen? Er du stærk til Excel, og har du flair for tal? Vil du gerne starte i en projektansættelse på et år, evt. med mulighed for forlængelse? Så er det dette job, du skal søge! 

Vi søger en medarbejder til en projektansættelse hos vores kunde – en stor koncern med et anerkendt brand inden for bilbranchen.

Du bliver en del af et professionelt team, som tager imod dig i gode omgivelser i Storkøbenhavn. Du kommer til at samarbejde med et par kolleger, som sidder med lignende arbejdsopgaver som dig.

Der er tale om et job på fuldtid med god løn og fleksibilitet i forhold til både at arbejde på kontoret og hjemmefra. Jobopstarten er så snart, det kan lade sig gøre.  

Dine arbejdsopgaver omhandler:  

  • Administrative opgaver i forbindelse med salg af leasingbiler
  • Markedsvurdering af biler ved hjælp af diverse internetløsninger og interne systemer/værktøjer
  • Indsamling af data på biler via diverse internetportaler
  • Diverse registreringer/indtastninger
  • Bogføringer i kontraktstyringssystemer
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver

Faglige kvalifikationer:

  • Du har gerne en relevant uddannelse 
  • Du er stærk til at arbejde i Excel
  • Du kan lide at arbejde med tal og har flair for det
  • Du kan let sætte dig ind i nye it-systemer
  • Du kommunikerer godt på engelsk

Personlige egenskaber:

  • Du arbejder struktureret og med fokus på detaljer
  • Du trives med at arbejde selvstændigt
  • Du går effektivt til værks og kan lide at ”få noget fra hånden”
  • Du sætter pris på fleksibilitet og har selv en fleksibel indstilling
  • Du vil gerne være en del af en international koncern

Hvis du vil videre: 
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Connie Pilgaard på tlf.: 33 24 40 80. 

Er du interesseret i denne jobmulighed, så send os dit CV og en ansøgning via formularen herunder. 

I denne tid afholder vi gerne interviews med udvalgte kandidater til stillingen over telefonen og via videomøder. Samtaler på Centrum Personales kontor foregår efter særlige retningslinjer for at skabe tryghed for alle.    

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Gem job

Centrum Personale A/S søger for kunde
Publiceret: 12. november 2020

Arbejdssted

Storkøbenhavn